نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 12:10

برنامه‌های بزرگ‌داشت دهه فجر با محوریت مردمی بودن برگزار شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از تشکیل ۲۵ کمیته در ستاد بزرگ‌داشت دهه فجر استان خبر داد و گفت: توجه به کیفیت و مردمی بودن برنامه‌های بزرگ‌داشت دهه فجر جزو اولویت‌های این دهه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضوان باقلاچی صبح امروز در نشست ستاد دهه فجر استان اردبیل که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: روشن‌گری و تبیین دستاوردهای انقلاب و خدماتی که پس از انقلاب اسلامی در کشور انجام یافته، باید مد نظر مدیران در ارائه برنامه‌های عملکرد قرار گیرد.

وی با اشاره به هجمه‌های ناجوانمردانه علیه کشور و سیاه‌نمایی اقدامات انجام‌گرفته در طول ۴۵ سال انقلاب، افزود: رسانه‌های بیگانه چشمان خود را به روی واقعیت‌ها و خدمات بسته‌اند که لازم است نسل جوان با این واقعیت‌ها و خدمات انقلاب آشنا شوند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با اشاره به تشکیل ۲۵ کمیته در ستاد بزرگ‌داشت دهه فجر استان و تأکید بر توجه این کمیته‌ها به انجام برنامه‌ها و وظایف مربوط، ادامه داد: اولویت دادن به ایجاد شور و نشاط اجتماعی، مردمی بودن و ارجحیت کیفیت بر کمیت ضروری است.

باقلاچی تصریح کرد: لازم است در همه شهرستان‌ها نیز برنامه‌هایی به‌صورت ویژه و بارز اجرا و تخفیفات و خدمات دستگاه‌های مختلف در این ایام به برکت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اطلاع‌رسانی شود.

وی گفت: برگزاری نشست‌های پرسش‌وپاسخ، استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان نخبه در تبیین خدمات انقلاب و دیدار با خانواده شهدای انقلاب، از دیگر اقداماتی است که باید در این ایام مورد توجه کمیته‌ها قرار گیرد.

گفتنی است، در این نشست اعضای کمیته‌ها دیدگاه‌های خود را درباره برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه مبارک فجر بیان کردند.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635855

مهمترین اخبار ایران و جهان: