نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 01:00

بیشترین سهم فروش خوراک میگو در استان بوشهر از‌آن فرادانه است

مشاور بخش پرورش میگوی فرادانه گفت: بیشترین سهم خرید خوراک مزارع پرورش آبزیان در استان بوشهر توسط پرورش‌دهنده‌های میگو به نام فرادانه است.

امید بحری مشاور بخش پرورش میگوی فرادانه در حاشیه سومین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنایع شیلات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: باتوجه به انجام تعهدات به موقع و بهبود کیفیت در محصولات فرادانه، پرورش‌دهنده‌های بوشهری استقبال زیادی از فرادانه دارند از سوی دیگر استان بوشهر اهمیت ویژه‌ای برای فرادانه دارد چراکه ۶۰ درصد میگوی کشور را این استان تولید می‌کند. 

وی با بیان اینکه بیشترین فروش فرادانه در استان‌های بوشهر، هرمزگان، چابهار، خوزستان و گلستان انجام می‌شود، افزود: در بین مراجعه‌کننده‌های این نمایشگاه، بسیاری از افراد برای مشورت گرفتن به غرفه فرادانه می‌آیند، به‌عنوان مثال پرورش‌دهنده‌هایی در بین این بازدیدکنندگان هستند که دچار مشکل در روند پرورش میگو در مزارع خود هستند بر همین اساس کارشناسان فرادانه، توضیحات لازم برای رفع مشکل را به پرورش‌دهنده‌ها ارائه دادند. 

این مقام مسؤول بیان کرد: ما در مشورت دادن به مراجعه‌کنندگان به پایداری صنعت فکر می‌کنیم و حمایت فنی از آن‌ها را در راستای تقویت چرخه اقتصادی کشور می‌دانیم.

بحری عنوان کرد: با ورود فرادانه به بوشهر بسیاری از پرورش‌دهنده‌ها فرادانه را برای تامین خوراک مزارع پرورش آبزیان خود انتخاب کردند و این درحالی است که تا الان پنج کارخانه تولید خوراک آبزیان در بوشهر درحال فعالیت است با این وجود بیشترین سهم خرید در استان بوشهر توسط پرورش‌دهنده‌های آبزیان به نام فرادانه است. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635555

مهمترین اخبار ایران و جهان: