نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 11:02

فعال دانشجویی: اطمینان داریم پاسخ ایران به تروریست‌ها قاطع و دندان‌شکن خواهد بود

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه تهران با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: مطمئن هستیم که پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به تروریست‌ها و حامیان آنها داده خواهد شد.

شایان ترکمانی دبیر جامعه اسلامی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: حادثه‌ تروریستی کرمان و شهادت چندین تن از هموطنان عزیزمان، آن هم در چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم و فقدان عمار انقلاب، علامه مصباح یزدی(ره)، قلب آکنده از غم ما را سخت به درد آورد و امت اسلامی را سیاه‌پوش و عزادار این اتفاق تلخ نمود.

وی افزود: برهیچ کس پوشیده نیست که این عمل خبیث و شیطانی جز از دست به خون‌آلوده‌ شیطان بزرگ، آمریکا و هم‌دستان و نوچه‌هایش در منطقه و جهان برنمی‌آید و این هم بخاطر شکست‌های پی‌درپی‌ ایست که مقاومت و حاج قاسم سلیمانی عزیز در منطقه برای آنها رقم زده‌اند.

ترکمانی ادامه داد: این شیاطین خواسته‌اند با این وحشیگری تازه خود، کمی از زخم‌هایی که از پیکار با جبهه مقاومت و شهیدالقدس برداشته اند، را بپوشانند و با انحراف اذهان عمومی و تحریف و تخریب کمی برای بقای بیشتر خود زمان بخرند؛ ولی باید بدانند که این تخیل باطل است و در غرقابی که در آن بیشتر دست و پا می زنند سریع تر غرق و نابود می شود‌.

وی افزود: این کت‌ و شلواری‌های کراواتی‌ زده به ظاهر متشخص، بار دیگر حقیقت تروریست خود را نشان دادند و ثابت کردند که جنایت برای آنها حد و حدودی نمی‌شناسد و در طمع قدرت و مادیات، دست به هر جنایتی می‌زنند.

ترکمانی تاکید کرد: اما به فرموده امام انقلاب (ره) هر چه از ملت ما بکشید، آنها بیدارتر و هوشیارتر می شوند! به راستی که احمق‌ها، ملت شهیدپرور و عاشق شهادت ایران اسلامی عزیز را نشناخته‌اند که خیال باطل به خود راه داده‌اند و تصور می‌کنند، می‌توانند با جنایت و کشتار وحشیانه در کرمان یا هرجای دیگری این عاشقان ولایت را از مسیری که باقدرت می‌روند ذره‌ای منحرف کنند.

وی افزود: اشتباه نکنند، ما ملت امام حسینیم، ما بدنبال شهادت شب و روز جستجو می‌کنیم و هر که بخواهد جلوی این حرکت مقدس سینه‌سپر کند او را زیر پا له خواهیم کرد و این را ملت ایران در تاریخ بار ها و بار ها ثابت کرده است.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه تهران گفت: به دشمنان انقلاب اسلامی علی‌الخصوص آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی اعلام می‌کنیم تا پای جان در راه ولایت ایستاده‌ایم و لحظه‌ای عقب نخواهیم نشست و تروریست‌ها و حامیان آنها بدانند که قطعا پاسخ قاطع و دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد و همه بدانند که به وعده ی خدا بهای این خون‌های طیبه نابودی رژیم صهیونیستی از صفحه‌ روزگار خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627255

مهمترین اخبار ایران و جهان: