نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 21:50

امام جمعه کرمان: همه دنیا توجه‌اش به انتخابات در کشور ماست

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: هرچه نظام ما جلوتر می‌رود دنیا توجه‌اش به ما بیشتر می‌شود، که می‌طلبد در انتخابات امسال حضورمان حداکثری باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی عصر امروز در شورای اداری این شهرستان در فرمانداری ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) اظهار کرد: تحولاتی در بخش اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌ در شهرستان زرند ایجاد شده که آن را به یکی از شهرستان‌های بسیار قدرتمند کشور و نه فقط در بخش صنعت، در بخش کشاورزی و مختلف تبدیل کرده است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه توجه به اقتصاد و اشتغال در شهرستان جدی است، افزود: جا دارد خدمت مسؤولان به‌خصوص فرماندار محترم و پرتلاش تبریک بگویم که انصافا شهرستان زرند را به‌خوبی مدیریت می‌کند.

 وی تصریح کرد: حضور مردم زرند همیشه در انتخابات پررنگ بوده و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری که نظام ما هرچه جلوتر می‌رود شرایط حادتر و سخت‌تر می‌شود و دنیا توجه‌اش به ما بیشتر، که می‌طلبد در انتخابات امسال حضورمان حداکثری باشد.

 وی بیان داشت: ان‌شاءالله با حضور وظیفه‌مدارانه مردم پای صندوق‌های رای و همچنین حضور پررنگ و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دین خودمان را نسبت به انقلاب ادا کنیم.

به گزارش فارس در ادامه این جلسه از کتاب «طلبه نبودم» و «به خط خون» رونمایی شد.

رونمایی از المان شهدا در ورودی شهرستان زرند

ورودی شهرستان زرند مزین به ۲۰۰ المان شهدا شد

همچنین امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر بلوارحضرت آیت‌الله خامنه‌ای شهر زرند به ‌تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدا والامقام و مرحوم آیت‌الله سید احمد جعفری اولین امام جمعه زرند مزین شد‌.

 علی ضیاءالدینی شهردار زرند گفت: در راستای اجرای طرح‌های فرهنگی با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال بیش از ۲۰۰ اِلمان زیبا مزین به تصاویر شهدای گرانقدر در بلوار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ( ورودی شهر زرند ) نصب شد.

شهردار زرند با تاکید بر پاسداشت مقام و منزلت شهدا، گفت: در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و مزین شدن سیمای بصری شهر به تصاویر و نام شهدا، برای اولین‌بار بیش از ۲۰۰ اِلمان زیبا طراحی و در بلوار ورودی شهر نصب شد.

پایان پیام/۸۰۰۷۱/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663311

مهمترین اخبار ایران و جهان: