نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 14:19

همایش «حماسه حضور» میاندورودی‌ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد

همایش «حماسه حضور» با استقبال اقشار مختلف مردم و با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی، روحانیون و فعالان سیاسی فرهنگی از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان میاندورود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری پرشور انتخابات «همایش حماسه حضور» ظهر امروز با حضور نخبگان، فرهیختگان و نیروهای انقلابی میاندورود در مسجد علی بن ابی طالب(ع) دارابکلا برگزار شد.

این همایش در حالی با استقبال اقشار مختلف مردم مواجه شد که مسؤولان استانی و شهرستانی، روحانیون و فعالان سیاسی فرهنگی در آن حضور داشتند.

شکرالله رضازاده تحلیلگر مسائل سیاسی و عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران نیز در این همایش بر ضرورت شناخت و آگاهی اقشار مختلف مردم از انواع فتنه‌ها، گفت: جمهوری اسلامی از آغاز انقلاب تاکنون شاهد فتنه‌‌های مختلفی بود که از همه این فتنه‌ها هرچند هزینه داشته، سربلند بیرون آمده و اکنون مردم باید نسبت به آنها آگاهی و بصیرت داشته باشند تا آینده نیز در دام اینگونه فتنه‌ها قرار نگیرند.
وی با بیان اینکه اگر بصیرت نداشته باشیم در دام فتنه و در دام دشمنان قرار می‌گیریم، افزود: دشمن بدنبال اختلاف در بین ملت و حاکمیت تا با دوقطبی سازی فتنه جدیدی ایجاد کند.
عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه هرکسی از محور انقلابی و خط ولایت فقیه فاصله بگیرد قطعا در دام دشمن قرار می‌گیرد و ضربه می‌خورد، تصریح کرد: هجمه رسانه‌ای سنگینی در شبکه‌های اجتماعی علیه جمهوری اسلامی شاهد هستیم و دشمن به دنبال القای ناکارآمدی حاکمیت است که نیروهای جریان انقلاب باید مراقب اینگونه توطئه‌ها باشند.

رضازاده با بیان اینکه همه روزه شاهد پمپاژ اخبار منفی همراه با یأس و ناامیدی در رسانه‌های دشمن هستیم و پیشرفت‌های مختلف جمهوری اسلامی و دستاوردها سانسور می‌شود، عنوان کرد: جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات دولت به مردم برعهده نیروهای انقلابی است.

وی گفت: مشکلات معیشتی وجود دارد و در این زمینه گلایه‌های خود را مطرح می‌کنیم اما این مسائل دلیل نمی‌شود با صندوق‌های رای قهر کرد بلکه با حضور در انتخابات می‌توان بسیاری از نارسایی‌ها را اصلاح کرد.

حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران نیز در این همایش با بیان اینکه دشمن یک جنگ ترکیبی را برای انتخابات پیش‌رو در نظر گرفته است تا حضور مردم پای صندوق‌های رای کاهش پیدا کند، گفت: مقام معظم رهبری از ابتدای فروردین امسال تاکنون بارها در خصوص اهمیت انتخابات پیش‌رو سخنرانی کردند و این نشان می‌دهد این دوره از انتخابات از حساسیت بالایی برخودار است.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی باید برای برگزاری انتخابات پیش‌رو احساس جنگ کنند چون دشمن جنگ ترکیبی را به راه انداخته تا مردم مایوس شوند، افزود: انتخابات موجب بازدارندگی دشمنان از هرگونه توطئه علیه کشور می‌شود.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران بر انتخاب آگاهانه تاکید کرد و ادامه داد: در کنار افزایش مشارکت در انتخابات باید با جهاد تبیین و روشنگری انتخاب اصلح را ترویج و تبیین کنیم تا شاهد مجلسی کارآمد و انقلابی باشیم.

روح‌الله معافی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان میاندورود در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: انتخابات رکن دمکراسی و مردمسالاری و  مظهر تأثیرگذاری مردم بر سرنوشت خود است.

وی با بیان اینکه تلاش شورای ائتلاف برای برگزاری پرشور انتخابات و حضور اقشار مختلف مردم پای صندوق‌های رای است، افزود: تبیین اهمیت انتخابات در سرنوشت کشور وظیفه همه جریان‌های سیاسی است تا این ظرفیت بزرگ به مردم به خوبی شناسانده شود.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان میاندورود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کسانی که مخاطبانی دارند، وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، بیان کرد: شورای ائتلاف میاندورود با حضور جریان‌های متعدد انقلابی به فرموده رهبری لبیک گفته و با تمام توان به دنبال برگزاری پرشور انتخابات است.
معافی با بیان اینکه ما به شهدا وعده دادیم که راه آنها ادامه خواهد شد، گفت: فصل الخطاب وصیت‌نامه تمامی شهدا پیروی از فرمایشات ولایت فقیه است و در این برهه از زمان باید گوش به فرمان رهبری باشیم و در انتخابات شرکت کنیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1644655

مهمترین اخبار ایران و جهان: