نیوز سیتی!
02 بهمن 1402 - 08:40

اشتغالزایی و کاریابی برای ۳ هزار و ۱۲۲ مددجوی زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود برای ۳ هزار و ۱۲۲ مددجوی زنجانی اشتغالزایی و کاریابی شده است.

روح‌الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس گفت: بر اساس آمارهای موجود برای ۳ هزار و ۱۲۲ مددجوی زنجانی اشتغالزایی و کاریابی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اظهارداشت: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد در سراسر کشور، توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای افراد زیر چتر حمایت است.

وی افزود: برای پایدار بودن مشاغل ایجاد شده یک هزار و ۷۱۱ نفر از مددجویان هم در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آموزش دیدند.

صالحی تکمیل زنجیره‌های تولید را کلید موفقیت برنامه‌های اشتغال مددجویان اعلام کرد و اظهار داشت: باید زمینه بهبود عرضه محصولات مددجویان و فروش تولیدات آنان را حل کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان لزوم توجه به اسناد بالادستی، شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت راهبران شغلی و موسسات کاریابی و لزوم جدی گرفتن برنامه‌های آموزشی  را در توانمند‌سازی جامعه هدف این نهاد موثر دانست.

وی به ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب با خلق فرصت‌های جدید در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت  برای توانمند سازی و ایجاد درآمد با ثبات  تاکید کرد و گفت:  براساس مزیت نسبی هر منطقه و استفاده از طرح‌های دانش‌بنیان و شناسایی راهبران متخصص و کارآفرین زمینه درآمد‌زایی خانواده‌های تحت حمایت فراهم شده و توانمندسازی صورت می‌گیرد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1645299

مهمترین اخبار ایران و جهان: