نیوز سیتی!
29 دی 1402 - 16:22

امام جمعه سی‌سخت: به نام رقابت نباید افراد معلوم الحال وارد مجلس شوند

امام جمعه سی سخت گفت: به نام رقابت نباید افراد معلوم الحال وارد مجلس شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر سی سخت به امامت حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت، باحضور نماز گزاران در محل مسجدجامع امام علی ع برگزار شد. 

واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت، در خطبه اول ضمن دعوت خود و دیگر نماز گزاران به تقوای الهی و دوری از گناه گفت: شورای نگهبان و هیئت های نظارت باید بدانند:چنانچه به اسم رقابت، افراد معلوم الحالی که یکبار فتنه ۸۸ را محکوم نکردند،یکبار در تاُیید ۹ دی حرفی نزده اند، برخلاف نظر صریح امام انقلاب ورود مستقیم در عزل و نصب مدیران دارند،جز ثروت، شهوت، صندلی و جایگاه به چیزی نمی اندیشندرا تاُیید کنند باعث دلزدگی و کاهش مشارکت مردم خواهندشد.

خطیب جمعه سی سخت اظهار دلشت: از عناصر محوری شخصیت امیرالموُمنین بندگی خدا چشم پوشی از خود ایثار در عبودیت و وفاداری به خداست، تنها کسی که اجازه تولد در خانه خدا را داشت حضرت علی علیه السلام بود.

واهبی زاده حضرت علی را سرچشمه تمام خوبی ها دانست و گفت: محل رفت و آمد فرشتگان عرصه فرود وحی الهی مسکن برکت و رحمت الهی مخزن علم خدا
دست قدرت پروردگارمتعال همنشین با فقرا و نیازمندان نابود کننده ظالمین و مکمل و متمم پیامبری رسول خدا از جمله اوصاف حضرت علی علیه السلام است.

واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت در خطبه دوم گفت: اولین جمله ای که امام انقلاب بعد از حمد خدا که در دیدار ائمه جمعه داشتند فرمودند سلام من را به مردم مناطق خود ابلاغ نمایید.

وی گفت: تکیه بیانات رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی بر مردم بود که فرمودند این مردم موُمن، وفادار و هوشمند را قدربدانید، دلسوز مردم باشید و دنبال مشکلات مردم باشید، امامت جمعه جزء سخت ترین کارهاست چراکه هم باید توجه به خدا داشته باشد و هم توجه به مردم داشته باشد.

وی در توصیه به تمامی مسئولین در ذیل این کلام امام انقلاب گفت: :مردم اگر نباشند نماز جمعه اقامه نمی شود ،نماینده انتخاب نمیشود و رییس جمهور انتخاب نمیشود
فرماندار، مدیر، استاندار و وزیر انتخاب نمی گردد این را قدر بدانیم.

این خطیب جمعه گفت: حملات قدرت آفرین سپاه سرافراز به مقرهای موساد، تکفیری ها و جیش الظلم در اربیل و سوریه و پاکستان ادامه انتقام سخت از جبهه کفر است که ان شاءالله با افول و نابودی کامل آنها تمدن نوین اسلامی به زودی رقم خواهدخورد.

وی گفت: استفاده از موشک های بالستیک با برد بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر در این حملات تذکر جدی به تل آویو است که مسافتش ۱۲۰۰ کیلومتر است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642799

مهمترین اخبار ایران و جهان: