نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 22:44

محمدرضا شریفی‌نیا: قلب رقه یکی از کارهای سخت من بود

سومین نشست خبری روز سوم چهل و دومین جشنواره فیلم فجر با حضور برخی از عوامل فیلم قلب رقه برگزار و محمدرضا شریفی‌نیا درباره این فیلم گفت: قلب رقه یکی از سخت‌ترین کارهای من بود.

به‌گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سومین نشست خبری روز سوم چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در برج میلاد با حضور اصحاب رسانه و برخی از عوامل فیلم "قلب رقه" برگزار شد.

در این نشست سعید پروینی تهیه کننده، خیرالله تقیانی پور کارگردان، داوود محمدی مدیر فیلمبرداری، بهنام جعفری طادی طراح صحنه، احسان رناسی طراح چهره پردازی، مهدی سعدی تدوینگر، محمود بیاتی طراح لباس و محمدرضا شریفی نیا، هدایت هاشمی، شادی مختاری، عبدالرضا نصاری، مصطفی ساسانی بازیگران حضور داشتند.

خیرالله تقیانی‌پور کارگردان این فیلم در ابتدای نشست عنوان کرد: توفیقی شد که در جشنواره فیلم فجر در خدمت دوستان هستم.

او درباره داستان و بیان این مطلب که چقدر آن داستان واقعی بوده است، ادامه داد: بحث عاشقانه و درام داستان را خودم نوشته‌ام اما نفوذ در دل داعش را هم داشته‌ایم.

تقیانی‌پور در پاسخ به پرسشی درباره ساده‌انگاری دشمن در این فیلم گفت: این موضوع نگاه ایشان است ولی ابوعصام فیلم آدم ساده ای نبود.

پروینی درباره این سوال که آیا این فیلم درباره شهید سید رضی موسی است یا خیر توضیح داد: این فیلم کلاژی از قصه‌های واقعی بود. شهید سید رضی در تولید این اثر خیلی به ما کمک کردند و از روز اول تا پایان به ما کمک کردند. بعد از شهادت ایشان قرار شد که این فیلم‌ را به ایشان تقدیم کنیم‌ اما این فیلم درباره زندگی شهید نبود.

این تهیه کننده بیان کرد که جلوه‌های ویژه این فیلم‌ همچنان کار دارد.

محمدرضا شریفی‌نیا در بخش دیگر این نشست بیان کرد: من آمدم که در کنار دوستان بنشینم و خسته نباشید به دوستان بگویم چون کار خیلی سختی بود. من خیلی کار کرده‌ام اما قلب رقه یکی از آن کارهای سخت بود. نمی‌دانم شاید هم من دیگر پیر شده‌ام!

درحال تکمیل...

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1659611

مهمترین اخبار ایران و جهان: