نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 22:21

کشف قریب به 80 کیلو مواد صنعتی شیشه مایع در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف قریب به 80 کیلو مواد صنعتی شیشه مایع از یکدستگاه کامیون در شهرستان میناب خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان  فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان امروز در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی چغازدی شهرستان میناب، حین کنترل خودروهای عبوری محور میناب به بندرعباس به یک دستگاه کامیون تریلی کشنده مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی دقیق از کامیون مورد نظر 79 کیلو و 300 گرم مواد مخدر صنعتی مایع شیشه که به طرز ماهرانه در خودرو جاساز شده بود، کشف کردند. 

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: در این رایطه یک متهم راننده خودرو که قصد فرار داشت، دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: مجموعه انتظامی استان برای پیشگیری از ورود هرگونه مواد افیونی و تولیدات صنعتی خانمان سوز به میهن عزیزمان بصورت  شبانه روز و تا پای جان تلاش می کند تا انشاء الله نتیجه اصلی آن را خود مردم با داشتن جامعه و فرزندانی سالم و به دور از هرگونه مصرف مواد افیونی لمس کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660799

مهمترین اخبار ایران و جهان: