نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 00:13

دستگاه‌های اجرایی برای مشارکت حداکثری ظرفیت‌سازی کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: امروز مهم‌ترین اولویت مدیران دستگاه‌های اجرایی ظرفیت‌سازی برای مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، علی اکبر کی‌پور امشب در نشست شورای اداری تربت‌ حیدریه اظهار کرد: هر مدیر در نظام اسلامی به اندازه توان و ظرفیت، تمام تلاش خود را بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات متمرکز کند. این مهم با جهاد تبیین و بیان دستاوردها و عملکرد دستگاه‌ها میسر می‌شود.

وی تصریح کرد: دهه فجر بهترین فرصت است تا ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی عملکرد خود را برای مردم تبیین کنند. در عین حال مدیران به میان مردم بروند و در محله‌ها و مناطقی که کار و فعالیت انجام شده را برای مردم ارائه کنند.

کی‌پور افزود: امروز مهم‌ترین اولویت مدیران دستگاه‌های اجرایی ظرفیت‌سازی برای مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات است.

فرماندار تربت‌حیدریه بر تزئین و آذین بندی سردرب ادارات و سازمان‌ها در ایام‌الله دهه فجر و برگزاری جشن‌های انقلاب برای زیر مجموعه دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

کی‌پور در بخشی دیگر اظهار کرد: با توجه به خط سیری که امام آن را ترسیم و مقام معظم رهبری آن را ادامه می‌دهند، امروز ایران اسلامی به‌عنوان یکی از کشورهای اثرگذار مطرح است و حرکات اخیر هم تاثیرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه را می‌رساند.

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: یکی از مولفه‌های مهم جمهوری اسلامی ایران نیروی کارآمد، پای کار و میدانی است، لذا نظامی که پایه قدرتش مردم نباشد در هر عرصه‌ای محکوم به شکست است.

میدان ۱۴۰۲ دانش‌آموزی با محوریت انتخابات

معاون فرهنگی آموزش و پرورش تربت حیدریه از اجرای ویژه برنامه میدان ۱۴۰۲ دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد و افزود: میدان ۱۴۰۲ با محوریت حضور دانش‌آموزان و رای اولی‌ها در انتخابات است که با اردوی راهیان پیشرفت و بیان فضای پیشرفت و دستاوردهای نظام اسلامی آغاز می‌شود که فضای امیدآفرینی و مشارکت حداکثری ارتقا یابد.

مهدی مظلوم گفت: محور دوم میدان ۱۴۰۲ با عنوان راوین شامل تهیه کلیپ یک تا دو دقیقه‌ای روایت دانش‌آموزان از پیشرفت‌های منطقه‌ای است.

وی مناظره دانش‌آموزی و جشن تکلیف رای اولی‌ها را دیگر برنامه‌های میدان ۱۴۰۲ عنوان کرد.

معاون فرهنگی آموزش و پرورش تربت حیدریه در خصوص اردوی راهیان پیشرفت گفت: هر اداره، سازمان یا کارخانه، ظرفیت‌ها و دستاوردهای خود را برای حضور دانش‌آموزان اعلام کنند تا طی برنامه‌ریزی به صورت تخصصی، دانش‌آموزان با روایت پیشرفت دستاوردهای انقلاب و نظام را ببینند و این را برای والدین و اطرافیان خود تبیین کنند.

مظلوم افزود: در مسابقه راوین قرار است دانش‌آموزان پس از ثبت‌نام در یک سامانه بتوانند پیشرفت‌ها را در قالب کلیپ چند دقیقه‌ای تبیین کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659655

مهمترین اخبار ایران و جهان: