نیوز سیتی!
03 بهمن 1402 - 17:48

درخواست یک زن برای نبش قبر پله!

در پی ادعای یک زن برزیلی، ممکن است نبش قبر پله صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زنی در برزیل ادعا کرده که دختر اسطوره فوتبال برزیل یعنی پله است و می‌خواهد جسد او را برای آزمایش DNA نبش قبر کند. او می‌گوید قبل از مرگ پله با او توافق کرده بود که آزمایش «پدر- فرزندی» انجام دهند و به همین دلیل حالا می‌خواهد جسد اسطوره فقید تیم ملی فوتبال برزیل را نبش قبر کند.

رسانه‌های برزیلی گزارش داده‌اند، پله که در ماه دسامبر 2022 پس از چند سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان روده بزرگ در سن 82 سالگی درگذشت، در وصیت‌نامه خود نوشته که ممکن است فرزند دیگری داشته باشد، دختری که هرگز ندیده است.

ماریا دو سوکورو آزوِدو 60 ساله می‌گوید که هشتمین فرزند پله است و حق داشتن بخشی از 60 درصد از دارایی‌های پله را دارد که به عنوان ارث به فرزندانش رسیده است. فرزندان پله پیش از این با انجام آزمایش DNA موافقت کرده بودند که نتیجه منفی بود، اما گفته می‌شود این زن در حال انجام آزمایش دیگری است.

ادینیو یکی از هفت فرزند پله که بر ارث او نظارت دارد، در این خصوص گفت: قبلاً آزمایشاتی را انجام داده‌ایم و تأیید شده که او خواهر ما نیست. ما و او این کار را در آزمایشگاه انجام دادیم و تأیید شد که هیچ رابطه‌ای بین ما وجود ندارد.

ثروت پله حدود 12 میلیون پوند گزارش شده که 30 درصد آن به همسرش، 60 درصد به هفت فرزندش و 10 درصد هم به دو نوه او می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1647411

مهمترین اخبار ایران و جهان: