نیوز سیتی!
27 مهر 1402 - 21:08

دبیرخانه «تسهیل سفر به قم» تشکیل شود

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: یکی از پرقدرت‌ترین مراکز معنوی دنیا مسجد جمکران است که سالانه میزبان خیل عظیمی از مردم است، به همین علت خواستار این هستیم که دبیرخانه «تسهیل سفر به قم» در سازمان فرهنگی شهرداری قم تشکیل و بستر ارتباط معنوی مردم نقاط مختلف کشور با مسجد جمکران فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مدیرعاملان سازمان های فرهنگی، هنری و اجتماعی کشور که به منظور تبادل نظر و رسیدن به راهکارهای فرهنگی کلان به قم سفر کرده‌اند، امروز بعد از ظهر دیداری با تولیت و معاونان مسجد مقدس جمکران داشتند.

حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی در این دیدار با تشکر از شهردار و معاون سازمان فرهنگی شهرداری قم در خدمت رسانی به زائران، اظهار کرد: راهبرد تربیتی شیعه، زیارت است و مسجد جمکران نقش مهم و شهر قم بر اساس روایات جایگاه ایمنی بخشی در فتنه‌های آخر زمانی دارد لذا از مدیران شهرها می‌خواهیم در تسهیل رفت و آمد مردم کشور به قم تلاش کنند.

وی گفت: راه رسیدن به آرامش و معنویت این است که مردم را به مراکز قدرت معنوی وصل کنیم؛ یکی از پرقدرت ترین مراکز معنوی دنیا مسجد جمکران است که سالانه بخصوص یک تا ۱۵ ماه شعبان میزبان خیل عظیمی از مردم است لذا خواستار این هستیم که دبیرخانه «تسهیل سفر به قم» در سازمان فرهنگی شهرداری قم ایجاد شود.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543855

مهمترین اخبار ایران و جهان: