نیوز سیتی!
28 مهر 1402 - 23:32

پروژه ۱۶ ساله مجتمع توانبخشی یاسوج تا دو سال آینده تکمیل می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجتمع توانبخش ایثارگران این استان ظرف دو سال آینده تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی محمد روستا در جمع فصلی مدیران و شرکت‌های زیر مجموعه این بنیاد و مدیران شهرستانی گفت: حل مشکل مسکن ایثارگران جز تکالیف قانونی دولت بوده و تصمیم جدی داریم این مشکلات را برطرف کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: علاوه بر مشکلات ساماندهی گلزار، تامین زمین و تعیین‌ تکلیف زمین‌های تعاونی‌های ایثارگران در یاسوج دهدشت گچساران، تعیین تکلیف مرکز توانبخشی استان و سهم ایثارگران از نهضت ملی مسکن از مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین رضا پارسیان‌نژاد بهداشت و درمان، اشتغال و مسکن را از مهمترین مسائل مربوط به جامعه ایثارگری دانست و گفت:مجمع توانبخشی ورزشی ایثارگران امسال ۱۰۰ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهوری و ۳۰ میلیارد تومان هم اعتبارات استانی اختصاص داده شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح نیمه تمام ۱۶ ساله جامعه ایثارگری استان اشاره کرد و ادامه داد: مجتمع توانبخش ایثارگران این استان ظرف دو سال آینده تکمیل می‌شود.

 این مسوول با بیان اینکه ۶هزار و ۲۸ نفر جامعه ایثارگری استان بیکار هستند، گفت: بحث توانمند سازی شغلی و استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی برای این تعداد بیکاران در نظر گرفته شده است‌.

وی افزود: ۳۰ درصد سهمیه استخدامی‌های ادارات است که لازم است که در این زمینه همکاری کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به ساماندهی گلزار‌های مطهر شهدا هم اشاره کرد و گفت: امسال ۳۰ میلیارد تومان اعتبار و پارسال هم ۲۲ میلیارد تومان به این مهم اختصاص دادیم که بخشی از این گلزار‌ها ساماندهی نشده و برنامه ریزی شدتا پایان امسال همه آن‌ها ساماندهی و ترمیم شوند.

پایان پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544611

مهمترین اخبار ایران و جهان: