نیوز سیتی!
23 مهر 1402 - 17:12

سیاست آمریکایی ها در فلسطین اشغالی با شکست مواجهه شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: آمریکایی‌ها با سیاست، ترک ساکنان غزه به دنبال تقویت رژیم موقت صهیونیستی بود اما با مقاومت مبارزان فلسطینی این سیاست با شکست مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، علی اکبر‌ کی‌پور امروز در نشست شورای اداری تربت حیدریه اظهار کرد: جریان نظام سلطه در داخل کشور به دنبال تشکیک و ابهام در خصوص مبارزه فلسطینیان با رژیم موقت صهیونیستی است و قصد دارد تا اذهان مردم را با شبه پراکنی و سئوالات مختلف از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی منحرف کند.

وی تصریح کرد: دولتمردان آمریکا به دنبال پیشگیری از فروپاشی ایالات متحده هستند و حضور آنها در منطقه در این چند روز اخیر فقط برای ممانعت از دخالت حزب الله لبنان است.

فرماندار تربت حیدریه گفت: آمریکایی‌ها با سیاست ترک ساکنان غزه به دنبال تقویت رژیم موقت صهیونیستی بود اما با مقاومت مبارزان فلسطینی این سیاست با شکست مواجه شد.

کی پور افزود: اسرائیل بعد از این مدت بمباران با کاهش اهداف مواجه بوده و هر میزان که بمباران کرده توانسته مناطق مسکونی، زنان و‌کودکان را هدف قرار دهد از طرفی فعال شدن جبهه شمالی و کناره باختری هم مزید بر علت شده تا غافلگیری اسرائیلی‌ها نیز بیشتر شود.

وی در بخش دو سخنان خود هرگونه فعالیت انتخاباتی در سیستم اداری را کاملا ممنوع اعلام کرد و افزود: در حوزه انتخابات با هیچ‌کس پیمان اخوت و تغارف نداریم و در سیستم اداری فعالیت تبلیغاتی مشاهده شود برخورد قاطع خواهد شد.

فرماندار تربت حیدریه بیان داشت: مدیر تراز جمهوری اسلامی خود را وابسته به هیچ نامزد انتخاباتی نمی‌کند و جوانمردانه بر اساس تکلیف تا آخر پای مسئولیت خود می‌ایستد.

کی پور اظهار کرد: موفقیت‌های نظام در این دو سال اخیر منطبق با واقعیات است و براساس آمار رسمی امروز از ۵۲ کشور دنیا برای جراحی پزشکی به ایران می‌آیند و این در حالی است که ابتدای انقلاب ما پزشک وارداتی داشتیم.

وی ادامه داد: در حوزه نظامی پیشرفت‌های موشکی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی به حدی است که به دومین قدرت نظامی دنیا تسلیحات و تجهیزات می‌فروشد و این در حالی بود که در ۸ سال جنگ تحمیلی برای فشنگ و تفنگ مشکل داشتیم.

فرماندار تربت حیدریه از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا برای افزایش اعتبارات با مسئولان بالادستی در استان و کشور رایزنی کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1538955

مهمترین اخبار ایران و جهان: