نیوز سیتی!
23 مهر 1402 - 11:26

انجام ۵۰ عمل جراحی چشم در بیمارستان کاشانی شهرکرد طی یک ماه

رئیس بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد گفت: با آغاز پذیرش بیمار در واحد لیزیک بخش چشم پزشکی این بیمارستان طی یک ماه اخیر حدود ۵۰ عمل جراحی با به روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه چشم پزشکی دنیا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی مختاری گفت: به دنبال راه‌اندازی واحد لیزیک در بخش چشم‌پزشکی بیمارستان کاشانی شهرکرد و استقبال خوب مردم، این خدمات علاوه بر بیماران چهارمحال و بختیاری به متقاضیانی از استان‌های اصفهان، هرمزگان و خوزستان نیز ارائه شده است.

رئیس بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد ادامه داد: تمامی عمل‌های انجام شده در بخش چشم پزشکی این بیمارستان با موفقیت و نتیجه مطلوب به سرانجام رسیده‌ است.

وی افزود: هم‌اکنون خدمات جراحی لیزیک، لازک و PRK با تعرفه‌های کاملا دولتی که حدودا نصف هزینه‌های بخش خصوصی است در  بیمارستان کاشانی شهرکرد انجام می‌شود.

مختاری خاطرنشان کرد: با فعالیت واحد لیزیک بخش چشم پزشکی بیمارستان کاشانی شهرکرد، از خروج حدود ۳۰ درصد بیماران چهارمحال و بختیاری به استان‌های همجوار برای انجام عمل و درمان چشم جلوگیری شده است.

وی اضافه کرد: با آغاز پذیرش بیمار در واحد لیزیک بخش چشم پزشکی این بیمارستان طی یک ماه اخیر حدود ۵۰ عمل جراحی با به روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه چشم پزشکی دنیا انجام شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1538455

مهمترین اخبار ایران و جهان: