نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 23:34

تجلیل از پرستاران کودک به یاد کودکان غزه

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و شهیدکردن پرستاران غزه گفت: بنا بر رسالت تبلیغی، تعدادی از روحانیون به صورت نمادین از پرستاران در بخش اطفال به یاد کودکان مظلوم غزه تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان عصر امروز در تجلیل از پرستاران حماسه‌آفرین به یاد پرستاران حماسه‌ساز و مظلوم غزه در راستای محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت با اشاره به ضرورت تجلیل از پرستاران اظهار کرد: پرستاران در هر شرایطی جان خود را در معرض خطر می‌گذارند تا بیمار سلامت شود و لازم است از پرستاران سلامت جسمی و آسایش خود را برای دیگران می‌گذارند تجلیل شود. 

وی با اشاره به اینکه در ایامی که در گوشه دیگر عالم، پرستاران زیر گلوله باران رژیم صهیونیستی در غزه در حال حماسه‌آفرینی هستند باید از پرستاران تقدیر کرد، بیان کرد: امروز بنا گذاشته شد تا از پرستاران حماسه‌آفرین گیلانی به مناسبت روز پرستار قدردانی کنیم. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه رژیم اشغالگر کودک‌کش در حال نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین است، افزود: بنا بر رسالت تبلیغی، تعدادی از روحانیون به صورت نمادین از پرستاران در بخش اطفال به یاد کودکان مظلوم غزه تجلیل کردند. 

مهدوی با اشاره به جایگاه ویژه پرستاران در جامعه گفت: شایسته است مادران کودکان بخش اطفال در بیمارستان‌ها برای کودکان مظلوم غزه دعا کنند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581699

مهمترین اخبار ایران و جهان: