نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 13:46

آماری از تولید معنادار زباله در شهر کوجک باشت

خبرگزاری فارس: شهردار باشت گفت: روزانه در حدود ۱۴ تن زباله از باشت جمع‌آوری می‌شود.

سید رضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در باشت اظهار داشت: شهرداری باشت روزانه حدود ۱۴ تن زباله از نقاط مختلف این شهرستان جمع‌آوری می‌کند.

وی افزود: شهرداری باشت در راستای ارتقای سطح خدمت‌رسانی به شهروندان در حال حاضر با استفاده از سه دستگاه خودرو اقدام به حمل و جمع‌آوری زباله‌های شهری می‌کند.

 شهردار باشت ادامه داد: به همین منظور خودروهای جمع‌آوری و حمل زباله از ساعت هفت صبح تا یک بعد ظهر اقدام به جمع‌آوری نخاله‌ها و زباله‌های شهر از درب منازل و سطح معابر می‌کنند.

وی در ادامه با تأکید بر مقوله فرهنگ‌سازی و مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در امر نظافت و زیباسازی شهر تصریح کرد: رعایت نکردن نظافت شهری از سوی شهروندان هزینه‌های شهرداری را برای انجام این امر دوچندان می‌کند.

حسینی عنوان کرد: برای تمیز نگاه داشتن محل‌ها و معابر شهری نباید تنها به وظایف شهرداری در این رابطه اکتفا کرد و با مشارکت همه شهروندان در راه ارتقای سطح سلامت محیط زندگی و شهری مؤثر و کارگشا است.

وی در پایان گفت: ایجاد و نگهداری یک شهر آباد مطابق با معیارهای استاندارد بدون مشارکت، حمایت و همیاری شهروندان و مردم در شهرها امکان‌پذیر نیست.

انتهای‌پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1548799

مهمترین اخبار ایران و جهان: