نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 12:44

یک هزار و 233 نفر از والدین شهدای زنجان در قید حیات هستند

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: یک هزار و 233 نفر از والدین شهدای زنجان در قید حیات هستند که باید از ظرفیت آن‌ها در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن استفاده شود.

عباس برزگر، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت و مشارکت همه دستگاه‌ها در حوزه ایثار و شهادت استفاده شود، اظهار کرد: در این مورد باید اصول کار را در ابتدای سال مشخص و از کلی‌گویی پرهیز شود. 
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: ️گاها یک سری فعالیت‌ها در حوزه ایثار و شهادت انجام می‌شود که باید ببینیم چقدر در عمل به فرمایشات رهبری موفق عمل کردیم و باید این نگاه مورد توجه قرار گیرند.
وی با بیان اینکه ️تقریباً هر دو هفته یکبار جلسات کارگروه شورای ترویج در حوزه‌های ایثارگری با هماهنگی مشاور استاندار در امور ایثارگران و به ریاست یکی از معاونین استاندار برای بررسی مشکلات ایثارگران تشکیل می‌شود، تصریح کرد: انجام برخی فعالیت‌های بزرگ و تأثیرگذار نیازمند استفاده از ظرفیت و مشارکت همه دستگاه‌ها است.
برزگر با تشریح اقدامات دیگر کشورها ️بعد از جنگ جهانی دوم در مورد بارگذاری اطلاعات بعد از 100 سال گفت: لازم است ما نیز بمنظور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا و تبیین سیره عملی شهدا به نسل جوان و آینده در این‌خصوص اهتمام لازم و کافی داشته باشیم.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1547499

مهمترین اخبار ایران و جهان: