نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 08:33

جزئیات دستگیری قاتل فراری جوان میبدی در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: عاملان نزاع و درگیری و قتل جوان میبدی در شهرستان میبد کمتر از ۱۵ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد، در تشریح خبر دستگیری قاتل جوان میبدی اظهار کرد: در پی نزاع و درگیری شب گذشته در شهرستان میبد بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده توسط ماموران پلیس مشخص شد در نزاع و درگیری دسته جمعی رخ داده یک نفر با ضرب چاقو به قتل رسیده و فرد دیگری نیز مجروح شده که در بیمارستان بستری می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌که ماموران پلیس در ابتدا دو متهم را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند، گفت: با توجه به این‌که متهم اصلی از محل متواری شده بود بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان یزد قرار گرفت.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: متهم اصلی که در یکی از محلات شهر یزد مخفی شده بود در کمتر از ۱۵ ساعت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

«علی اکبر عزیزی» نیز در این باره خاطرنشان کرد: درگیری پنجشنبه شب در خیابان خرمشهر میبد، منجر به قتل یک جوان و مصدوم شدن جوان دیگر شد،‌که به دنبال قتل این جوان میبدی، عده ای از مردم شهرستان با حضور در محل نماز جمعه، دستگیری و مجازت قاتل را خواستار شدند.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590699

مهمترین اخبار ایران و جهان: