نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 16:01

بهره برداری از ۱۹۲ کلاس درس در مناطق محروم لرستان

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با بیان اینکه ۲۸۲ کلاس درس برای سال تحصیلی جدید ساخته شده است، از این تعداد، ۱۹۲ کلاس درس برای مناطق محروم و کم‌‌برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از معمولان، یونس بهاروند ظهر امروز در آئین افتتاح مدرسه خیرساز ایران من این شهرستان اظهار کرد: توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای نیازمند فراهم‌کردن زیرساخت‌های مختلف به ویژه حوزه آموزشی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سیل ۹۸ با وجود خسارت بالا به فضاهای آموزشی، اما با وجود همدلی و حضور خوب مسوولان و خیرین مدرسه‌ساز در مناطق سیل‌زده استان، بخشی از این خسارت جبران شد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد مدارس خیرساز مشارکتی است، افزود: برخی مدارس به تنهایی توسط خیرین ساخته شده، با این حال حدود ۸۰ درصد این مدارس مشارکتی با سازمان نوسازی ساخته می‌شود.

بهاروند بیان داشت: در نیمه نخست امسال بیش از ۱۵ میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده که حدود ۳ میلیارد تومان آن برای هنرستان‌های استان بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با بیان اینکه ۲۸۲ کلاس درس در سال تحصیلی جدید در استان احداث شده است، گفت: از این تعداد، ۱۹۲ کلاس آن در مناطق روستایی، محروم و کمتر برخورار بوده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535211

مهمترین اخبار ایران و جهان: