نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 16:34

مددی: بی اخلاقی‌ها فوتبال تهران را به حاشیه می برد

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران گفت: بی اخلاقی ها را تایید نمی کنم و این کارها فوتبال تهران را به حاشیه و سایه می برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احمد مددی قبل از حضور در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات فوتبال تهران را دوستان کم و بیش می دانند همین که هیات فوتبال تهران با سرپرستی اداره شده البته جناب براتی زحمات زیادی کشیده اند اما امیدوارم مشکلاتی که وجود دارد چالش هایی که در بحث فوتبال تهران، بحث داوری ها، امتیازها و تیم ها وجود دارد به بهترین شکل رفع و رجوع شود.

وی در مورد اینکه فردی در بین نامزدها اصلح هست یا نه گفت: بله من ان شاءالله به شخص اصلح رای خواهم داد.

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران در مورد لابی ها و انتشار فایل صوتی گفت: من در جریان آن فایل صوتی نیستم اما بی اخلاقی را همیشه رد کرده ام و هیچ وقت تایید نمی کنم و امیدوارم انتخابات امروز در کمال آرامش و در کمال اجرای قانون برگزار شود.

مددی در مورد اینکه انتخابات امروز چه تاثیری بر انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال خواهد داشت، گفت: بی تاثیر نیست چون تصور می کنم یک سال و نیم دیگر انتخابات فدراسیون فوتبال را داریم این انتخابات می تواند آن را تحت شعاع قرار بدهد.

وی در مورد اینکه با توجه به لابی ها انتخابات سالم برگزار خواهد شد،گفت: همه اینجا هستیم که انتخابات سالم برگزار کنیم و من هم بعنوان یک عضو مجمع یک رای دارم امیدوارم هرچه خیر و صلاح فوتبال تهران است انجام شود.

وی در مورد انتشار فایل صوتی گفت: بی اخلاقی‌ها را تایید نمی‌کنم و این کارها فوتبال تهران را به حاشیه و سایه می برد و افرادی از این موضوع های حاشیه‌ای ضرر کنند هیچ سودی نه برای فوتبال تهران بلکه برای فوتبال ایران ندارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534055

مهمترین اخبار ایران و جهان: