نیوز سیتی!
07 دی 1402 - 00:22

۴ کتابخانه عمومی در دشتستان ساخته می‌شود

فرماندار دشتستان با تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، گفت: چهار کتاب‌خانه عمومی جدید در سطح شهرستان دشتستان احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اظهار داشت: مناسبت‌های دهه بصیرت و برنامه حماسه ۹ دی باید با رویکرد جهاد تبیین و با محوریت مردم اجرا شود. 

وی به تقارن حماسه ۹دی با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و یادآور شد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدا مقاومت و احیاگر جبهه مقاومت بود که از این رو باید شهرداران و دهیاران با فضاسازی محیطی شایسته با نظارت بخشداران و معاونت سیاسی فرمانداری این دو رویداد مهم را به صورت ویژه تکریم کنند. 

فرماندار دشتستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در حوزه قرآن و عترت نیازمند تولید محتوا و استفاده از ظرفیت فضای‌مجازی هستیم، خواستار ورود کانون‌های فرهنگی مساجد در عرصه تولید محتوا با کمک بسیج رسانه در شهرستان شد.

بنافی خاطرنشان کرد: نیروهای خوبی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد داریم که اکثرا از نسل جوان و نوجوان هستند که لازم است با همکاری بسیج رسانه و کار تشکیلاتی و توانمندسازی، آنان را در حوزه رسانه تقویت کنیم و از این توانمندی در راستای جهاد تبیین و روشنگری رسانه‌ای بهره بگیریم.

فرماندار دشتستان با تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بیان کرد: چهار کتابخانه عمومی جدید در سطح شهرستان دشتستان ساخته می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618455

مهمترین اخبار ایران و جهان: