نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 16:37

پروژه روکش آسفالت محور آشتیان - راهجرد حدفاصل صالح آباد تا مزرعه نو کلید خورد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از شروع عملیات اجرای لکه‌گیری و روکش آسفالت در پنج کیلومتر از محور آشتیان - راهجرد خبر داد.

مهرداد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: در ادامه اجرای طرح‌های نگهداری از راه‌های شهرستان آشتیان، عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت محور آشتیان - راهجرد حدفاصل روستای صالح آباد تا مزرعه نو به‌ طول پنج کیلومتر شروع شده است.


وی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح ۱۷۰ میلیارد تومان است که با توجه به سرعت اجرایی قابل قبول پیمانکار مربوطه، این طرح تا پایان نیمه اول آبان‌ماه تکمیل و مورد بهره‌برداری کاربران جاده‌ای قرار خواهد گرفت.

به گفته جهانی باتوجه به خرابی رویه آسفالتی در ابتدای این محور از سمت راهجرد، کارگاه دیگری نیز برای رفع خرابی‌های آسفالت این محدوده نیز فعال شده و پیمانکار دیگر مشغول به لکه‌گیری این محدوده می‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در ادامه به دغدغه مندی تمامی راهداران سطح استان برای ایجاد بستری مناسب برای بهره‌مندی کاربران جاده‌ای از راهی مطلوب و ایمن خبر داد و گفت: راهداران استان مرکزی با استفاده از ظرفیت ماشین آلات و تجهیزات در اختیار با هم افزایی پیمانکاران بخش خصوصی بصورت شبانه روزی در تلاشند تا رانندگان سفری ایمن همراه با آرامش را تجربه کنند.

جهانی یادآور شد: امسال در راستای نگهداری از راه‌های شهرستان آشتیان، علاوه بر پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور آشتیان - راهجرد، در محورهای آشتیان - ورسان و آشتیان - کردیجان نیز مجموعا ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت اجرا شده است که با حضور استاندار محترم در هفته دولت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546611

مهمترین اخبار ایران و جهان: