نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 13:23

استاندار قم: در تکمیل پروژه مونوریل در کنار مدیریت شهری خواهیم بود

استاندار قم با تاکید بر اینکه مونوریل قم باید به‌زودی تعیین تکلیف شود، گفت: این پروژه مربوط به خدمات شهری است و مجموعه استانداری قم در راستای تکمیل پروژه مونوریل در کنار مدیریت شهری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری امروز در جلسه بررسی موانع و مشکلات مونوریل قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار داست: مونوریل قم امروز تبدیل به مطالبه اجتماعی شده و نمی‌شود آن را نادید گرفت.

وی افزود: بیش از یک دهه پیش برخی افراد تصمیم گرفتند قم به مونوریل تجهیز شود، امروز این پروژه بعد از گذشت سال‌ها درحال خاک خوردن است و برای اینکه پاسخگوی مطالبه مردم باشیم مجموعه دولت باید به این ماجرا ورود کند.

استاندار قم تصریح کرد: در جلسات اخیری که با آیت‌الله رئیسی داشتیم ایشان بارها تاکید کرده‌اند هرچه زودتر مونوریل را تعیین تکلیف کرده و تکمیل آن را عملیاتی کنید.

وی افزود: باتوجه به اینکه این پروژه مربوط به خدمات شهری است ما این نوید را می‌دهیم که مجموعه استانداری قم در راستای تکمیل پروژه مونوریل در کنار مدیریت شهری خواهد بود.

آقامیری در پایان گفت: آخرین فرصتی که به رییس دولت سیزدهم درخصوص تعیین تکلیف پروژه مونوریل اعلام کرده‌ایم آذرماه سال جاری است. بعد از آن تصمیم خواهیم گرفت مونوریل قم، به چه طول چند کیلومتر ساخته خواهد شد‌.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545111

مهمترین اخبار ایران و جهان: