نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 13:17

اعلام همکاری ۵۰ هزار معلم در استان البرز

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: ۵۰ هزار معلم برای آموزش ۵۰۰ دانش آموز اعلام همکاری کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حجرگشت، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، در آیین افتتاح مدارس استان البرز که با حضور وزیر آموزش و پرورش همراه بود، با اعلام همکاری ۵۰ هزار معلم برای آموزش بیش از ۵۰۰ دانش آموز، گفت: اقدامات موثری در دولت سیزدهم برای توسعه فضاهای آموزشی داشتیم.

حجرگشت افزود: شهرستان نظرآباد ۳۲ هزار دانش آموز دارد که به همت خیرین و دولت اکنون تراکم دانش آموزی آن ۲ نفر از میانگین استان کمتر شده است.

وی یادآورشد: با توجه به مهاجر پذیری این شهرستان درصدد توسعه امکانات آموزشی بیشتر آن هستیم.

حجر گشت ادامه داد: به برکت نگاه ویژه دولت سیزدهم اکنون توسعه فضاهای ورزشی را در استان البرز نیز شاهد هستیم بطوریکه بزرگترین چمن مصنوعی در روستای نجم آباد در شهرستان نظر آباد افتتاح شد.

فرماندار شهرستان نظرآباد نیز در آیین افتتاح دبستان زنده یاد حسن نیکنام در شهرستان نظر آباد یادآورشد: کاستی هایی در بخش سرایداری این شهرستان است.

حسین بغدادی افزود: در اجرای طرح نهضت مدرسه سازی از سال گذشته تا کنون ۹ مدرسه ، ۲ سالن آموزشی ، پنج زمین فوتبال که شمار آنها تا پایان سال به ۱۰ زمین می رسد در نظرآباد افتتاح شده است.

وی تاکید کرد: این شهرستان نیاز به توسعه و ساخت مدارس فرسوده با همت بیشتر خیرین دارد که مدارس تیزهوشان و شاهد نیز باید در آن دیده شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576311

مهمترین اخبار ایران و جهان: