نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 14:46

حضور فرمانده سپاه استان سمنان در مناطق سیل‌زده کالپوش+ عکس

فرمانده سپاه استان سمنان با حضور در مناطق سیل‌زده کالپوش، آخرین شرایط امدادرسانی به مردم را بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کالپوش، در پی بارندگی‌های شدید در چند روز اخیر که منجر به وقوع سیل و آب‌گرفتگی منازل و معابر در بخش کالپوش شهرستان میامی شد، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز با حضور در مناطق سیل‌زده، آخرین شرایط امدادرسانی به مردم را بررسی کرد.

وی به‌منظور بازدید از مناطق سیل‌زده و پیگیری و رفع مشکلات موجود، در رأس هیأتی متشکل از فرمانده سپاه ناحیه میامی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان، فرماندار شهرستان میامی و مدیران اجرایی به بخش کالپوش سفر کرد.

فرمانده سپاه استان سمنان در این بازدید، ضمن گفت‌وگو با مردم سیل‌زده و در جریان مشکلات موجود قرار گرفتن، از نزدیک بر روند خدمت‌رسانی به مردم نظارت کرد.

شوقانی در این بازدید، با اشاره به حضور بسیج و سپاه از ساعات اولیه آغاز سیل در کنار مردم بخش کالپوش گفت: سپاه و بسیج از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای کمک به مردم سیل‌زده استفاده خواهند کرد.

شوقانی در این بازدید با تقدیر از حضور گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در منطقه جهت خدمت‌رسانی به مردم تصریح کرد: اصلی‌ترین مأموریت سپاه و بسیج، خدمت‌رسانی به مردم است.

 وی افزود: نباید از جبران خسارات وارده بر مردم سیل‌زده غافل شد؛ زیرا که این منطقه در بحث کشاورزی، دامداری، مسکن، جاده و ... دچار خسارت‌هایی شده و باید به نحو ممکن این خسارت‌ها جبران شود.

پایان پیام/74002/ن/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570511

مهمترین اخبار ایران و جهان: