نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 14:10

مشارکت750 هزار نفر در طرح «من شهردارم»

شهردار تهران گفت: تاکنون حدود ۷۵۰هزار نفر در طرح «من شهردارم» شرکت کرده اند و این طرح تا یک هفته دیگر ادامه دارد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در مورد اجرای مرحله جدید طرح «من شهردارم» اظهار کرد: برای اجرای مرحله جدید این طرح حدود ۸هزار و هشتصد میلیارد تومان  بودجه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امسال حدود ۷هزار پیش مقدمه برای طرح «من شهردارم»، توسط مردم ارائه شد که این طرح‌ها  کارسنجی شد و دوباره در معرض انتخاب مردم قرار گرفت. حدود ۸هزار و هشتصد میلیارد تومان هزینه این طرح هاست.

زاکانی با اشاره به اینکه تاکنون  حدود ۷۵۰هزار نفر در طرح «من شهردارم» شرکت کرده اند، گفت:  با توجه به اینکه این طرح تا یک هفته دیگر ادامه دارد، امیدواریم میزان مشارکت شهروندان به هدف گذاری ما یعنی یک میلیون نفر برسد. حدود یک میلیون شهروندی که در طرح من شهردارم شرکت می‌کنند، می‌توانند طرح‌هایی که به آن رأی داده اند را رصد کنند که امیدواریم تا سال بعد این طرح ها به اتمام برسد.

شهردار پایتخت با پرداختن به موضوع آسیب‌های اجتماعی نیز گفت: حدود ۲۵۰۰ ظرفیت به پذیرش معتادان متجاهر در یاور شهر۲ اضافه خواهد شد. همچنین  طبق اختیاری که مبتنی بر مصوبه‌ اصل ۱۲۷ قانون اساسی به من واگذار شد، کارکردهای آن دنبال می‌شود و انشالله تا پایان سال چهره شهر از منظر معتادان متجاهر، تکدی‌گران و کودکان خیابانی صورت جدیدی به خود خواهد گرفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611655

مهمترین اخبار ایران و جهان: