نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 10:01

فرصت ویژه قوه قضائیه برای عنبرآبادی‌ها برای دریافت سند مالکیت

فرماندار شهرستان عنبرآباد با اشاره به دستور ویژه معاون قوه قضائیه برای صدور سند مالکیت در این شهرستان گفت: مردم باید هرچه سریع‌تر نسبت به دریافت سند مالکیت واحدهای مسکونی و اراضی کشاورزی خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، یزدان افشاری‌پور، در همایش دهیاران شهرستان عنبرآباد، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: با شور مردمی ایجاد شده در منطقه به سمت‌وسوی فضای انتخاباتی در حرکت هستیم و همه باید آمادگی لازم را جهت برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور را داشته باشند.

فرماندار شهرستان عنبرآباد افزود: چهار اصل مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که باید مد نظر همگان قرار گیرد.

وی گفت: فرمانداری، بخشداری و دهیاران یک مجموعه بهم پیوسته است اگر خدمت بی‌منت و صادق داشته باشیم، زمینه مشارکت مردم را در پای صندوق رای فراهم کرده‌ایم.

افشاری‌پور با توصیه به رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات، افزود: به مردم اطمینان می‌دهیم انتخابات را سالم و به‌دور از حاشیه در شهرستان عنبرآباد برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از مصوبات شورای فرهنگی عمومی شهرستان بحث تشکیل هسته فرهنگی و اجتماعی در روستاها است،گفت: با تشکیل هسته فرهنگی از موازی کاری جلوگیری می‌کنیم و این هسته در تمام حوزه‌ها فعالیت خواهد کرد.

فرماندار شهرستان عنبرآباد به سفر معاون قوه قضائیه به شهرستان عنبرآباد پرداخت و با اشاره به دستور قاطع و ویژه برای صدور سند مالکیت توسط وی، تصریح کرد: مردم باید از این فرصت پیش آمده استفاده کنند و هرچه سریعتر نسبت به دریافت سند مالکیت واحدهای مسکونی واراضی کشاورزی اقدام کنند.

پایان پیام / ۸۰۰۱۶ / ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1568899

مهمترین اخبار ایران و جهان: