نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 20:19

بلیت شهرآورد در بازار سیاه میلیونی شد

شهرآورد 102 پنج شنبه در ورزaگاه آزادی برگزار خواهد شد، افراد سودجو بلیت بازی را در پلتفرم‌ بازار و شبکه های اجتماعی با قیمت‌های نجومی به فروش می رسانند، سخنگوی فدراسیون فوتبال از مردم خواست کرد که از مبادی مشخص شده بلیت تهیه کنند.

خبرگزاری فارس - تهران، بلیت بازی دوم تیم استقلال و  پرسپولیس با قیمت‌های نجومی در بازار سیاه در حال فروش می باشد این در حالی است که از روز گذشت سامانه بلیت‌فروشی هیچ بلیتی برای فروش ندارد.

پلتفرم‌های مختلف بستری برای فروش بلیت شهرآورد 102 با قیمت های نجومی هستند، از 500 هزار تومان تا 6 میلیون تومان قیمت‌های بلیت دربی در بازار سیاه می باشد.

 

 

با ارسال پیام به ثبت کننده یکی از تبلیغ‌ها که 5 میلیون و 500 هزار تومان برا هر بلیت تعیین کرده بود پرداختیم که می گفت: در یکی از محله های شرقی تهران ساکن است و بلیت ها را بعد از واریز مبلغ به صورت حضوری تحویل می‌دهد.
 

 

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص فروش بلیت در پلتفرم دیوار یا دیگر شبکه‌های اجتماعی اظهار کرد: روند بلیت فروشی در سامانه ای که اعلام شده است، هرگونه سوء استفاده در این موضوع تحت تعقیب قرار خواهد گرفت و از مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: امکان تقلبی بودن برخی بلیت ها که در پلتفرم ها در حال فروش است وجود دارد، لذا از مردم درخواست داریم از حتما از مبادی اعلام شده بلیت تهیه کنند.

طبق اعلام رسمی سازمان لیگ، بلیت فروشی صدودومین شهرآورد پایتخت از ساعت ۱۵سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ در سامانه footballeticket.ir آغاز شد که قیمت رسمی بلیت‌های روبه‌روی جایگاه ۳۰۰ هزار تومان، پشت دروازه ۱۵۰ هزار تومان و طبقه دوم ۷۰ هزار تومان تعیین شده بود.

شهرآورد 102 روز پنجشنبه 23 آذر ماه ساعت 16 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگر و با داوری موعود بنیادی فر برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604211

مهمترین اخبار ایران و جهان: