نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 11:50

شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک لبنان تخلیه می‌شوند

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی دستور داد ۲۸ شهرک صهیونیست‌نشین در فاصله ۲ کیلومتری از مرز جنوب لبنان، هرچه سریعتر تخلیه شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان با تداوم غافلگیری رژیم موقت صهیونیستی از عملیات «طوفان الاقصی» و هراس آن از تحرکات رزمندگان مقاومت در جنوب لبنان، اکنون از تخلیه شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خبر می‌رسد.

وزارت جنگ رژیم تروریست صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد که کابینه امنیتی تل‌آویو تصمیم گرفته تا شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی و نزدیک مرز جنوب لبنان را تخلیه کند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، در این بیانیه آمده است که در برنامه وزارت جنگ، ۲۸ شهرک صهیونیست‌نشین در فاصله ۲ کیلومتری مرز جنوب لبنان، باید هرچه سریعتر توسط مسئولان محلی تخلیه شوند.

مقاومت لبنان روز گذشته دو تانک مرکاوای اسرائیلی و یک موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده بود که به دنبال آن چند نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند.

این حملات پس از آن آغاز شدند که یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی خودروی گروهی از خبرنگاران را در خطوط مرزی لبنان و فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

به دنبال این حمله رژیم صهیونیستی، عکاس لبنانی‌الاصل خبرگزاری «رویترز» به شهادت رسید و چند خبرنگار دیگر مجروح شدند.

امروز همچنین مقاومت اسلامی لبنان تصاویری از لحظه حمله به یگان زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در مجاورت خطوط مرزی لبنان و فلسطین اشغالی منتشر کرد. (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539599

مهمترین اخبار ایران و جهان: