نیوز سیتی!
23 مهر 1402 - 22:06

انتقاد استاندار مازندران از تأخیر اجرای کارخانه فولاد سوادکوه

استاندار مازندران با انتقاد از تأخیر در اجرای طرح کارخانه شمش فولاد خواستار همکاری ادارات و نهادهای مرتبط برای اجرای طرح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، جلسه کاری استاندار مازندران برای بررسی موضوع احداث کارخانه شمش فولاد به میزبانی مدیرعامل البرز مرکزی برگزار شد.

مدیران مرتبط دامپزشکی، راه و آب منطقه‌ای به اعلام نظر پرداختند، سرمایه‌گذار طرح به معطلی ۲ ساله برای  بهره‌‌برداری اشاره کرد،موانع کار وجود کشتارگاه مرغ، استقرار چند دامداری، بستر رودخانه و حریم راه بیان شد.

استاندار مازندران با انتقاد از تأخیر در اجرای طرح کارخانه شمش فولاد خواستار همکاری ادارات و نهادهای مرتبط برای اجرای طرح شد.

وی به احداث غیرقانونی کشتارگاه با مجوز دامپزشکی در گذشته اشاره کرد و از شکایت علیه آن خبر داد و برای دامداری‌های مستقر هم پیشنهاد ریش‌سفیدی و تعامل برای حل مشکل داد.

در بازدید استاندار و هیأت همراه از زغالشویی هم شاهد ادامه موضوع احداث کارخانه شمش فولاد بودیم که مدیر آب منطقه‌ای استان با دفاع از طرح و نامه‌نگاری به وزارت نیرو خبر داد که با مخالفت واحد حقوقی وزارتخانه مواجه شد و پیشنهاد داد تا این مشکل با رایزنی استاندار و وزیر رفع شود.

*کلنگ‌زنی ۳۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در بالازیراب

آئین کلنگ‌زنی ۳۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در بالازیراب سوا کوه انجام شد، این پروژه با کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران و پیمانکاری شرکت زرین بنای صالح و با مشاوره طراحی و نظارت آرتا مهر کاسپین پارسه به مساحت هزار و ۹۲ متر مربع و ۴ هزار و ۱۹۳ متر مربع مسکونی است.

*کلنگ‌زنی احداث ساختمان CCU 

مراسم کلنگ‌زنی احداث ساختمان CCU به مساحت ۴۵۰ متر مربع در ۳ طبقه شامل بخش مراقبت‌های ویژه قلبی، ۶ تخت ccu  و ۲ تخت پست سی سی یو با برآورد اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی با مشارکت دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران و خیرین است.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539255

مهمترین اخبار ایران و جهان: