نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 15:10

پرداخت ۶۵ میلیارد تومان زکات توسط گیلانیان

رئیس اداره زکات استان گیلان با اشاره به پرداخت قابل توجه زکات توسط گیلانیان در سال جاری گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، گیلانیان ۶۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، حجت الاسلام‌والمسلمین حامد آزمایش رئیس اداره زکات استان گیلان ظهر امروز در نشست شورای زکات شهرستان ماسال در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه توجه به پرداخت زکات منجر به باقیات صالحات می‌شود، اظهار کرد: پرداخت زکات در آیات قرآن و روایات بسیار سفارش شده و عمل به آن واجب است زیرا منجر به به سعادت رسیدن در دنیا و آخرت می‌شود. 

وی با اشاره به پرداخت قابل توجه زکات توسط گیلانیان در سال جاری گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، گیلانیان ۶۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند. 

رئیس اداره زکات استان گیلان با ابراز خرسندی از عملکرد خوب شهرستان ماسال در پرداخت زکات افزود:  از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات در این شهرستان جمع آوری شده است. 

آزمایش با تاکید بر لزوم توجه به فواید و ثمرات پرداخت زکات برای نسل جدید و خانوارها بیان کرد: اگر فواید پرداخت زکات برای خانوارها و جوانان بازگو شود بسیار می‌توان به افزایش خیر و برکات در زندگی کمک کرد و این وعده پروردگار است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539911

مهمترین اخبار ایران و جهان: