نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 16:01

رویکرد خانواده محوری در دستور کار مدیریت شهری

قائم مقام باغ کتاب گفت: رویکرد خانواده محور در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار فارس، صادقیان قائم مقام باغ کتاب طی یک نشست به تشریح بخش ها و اقدامات این مجموعه پرداخت و اظهار داشت: عنوان پرترددترین مکان فرهنگی شهر تهران برارنده باغ کتاب است، با این رویکرد باغ کتاب را مهمترین محورش را خانواده های تهرانی با اولویت کودک و نوجوان هدف قرارگیرند و مجموعه فعالیتها با حضور انها متناسب سازی شود.

وی ادامه داد: تلاش کردیم متناسب سازی خدمات را شاهد باشیم اما حضور پدر مادر نباید ملال اور باشد از این رو کارگاههای آموزشی در نظر گرفتیم، البته تلاش کردیم کیفیت را ارتقا دهیم، برای کودک و نوجوان مهمترین مساله توانمندسازی کودک برای ارتباط با اطرافش است.

قائم مقام باغ کتاب ابراز داشت: توانمندسازی ما در مرحله اول با تاکید بر خودشناسی بود خصوصا در برنامه هایی که در تابستان پیش بینی شده بود، مورد توجه قرار گرفت، طبق توافقات در یک رویداد چهل استاد تمام صنایع دستی فراخوان کردیم که یکروز مراجعین باغ کتاب را با اجزا این هنرها آشنا کنند.

وی گفت:موضوع دست ورزی و ارتباط با مفهوم خلق و آفرینش در دستور کار بود چرا که ما و بچه ها درگیر فضای مجازی شدیم از این رو سیاست ما این است بدون مطالعه کاری را در حوزه دیجیتال انجام ندهیم.

در حال تکمیل است...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1540011

مهمترین اخبار ایران و جهان: