نیوز سیتی!
16 آبان 1402 - 19:41

دختر زندانی ایرانی در سوئد: منافقین مانند اسرائیل دستشان به خون کودکان آلوده است

عطیه نوری در حاشیه دادگاه پدرش در سوئد با اشاره به راهپیمایی منافقین گفت: این افراد همانند اسرائیل به دنبال پاک کردن تاریخ هستند اما امروز چشم مردم جهان باز شده و تروریست های واقعی را می‌بینند.

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس، عطیه نوری، دختر حمید نوری، شهروند ایرانی بازداشت شده توسط دولت سوئد با انتشار ویدیویی از حاشیه دادگاه تجدید نظر پدرش با اشاره به تظاهرات منافقین خارج از ساختمان محل برگزاری دادگاه گفت: این افراد منافقین‌اند. 

وی با اشاره به کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل بیان کرد: امروز آزادی خواهان دنیا در خصوص این کشتار صحبت می‌کنند اما منافقین در این باره حرفی نمی‌زنند، چرا که روزی این افراد در این جایگاه جنایت می‌کردند. کودک‌کشی برای آن‌ها عادی است.

عطیه نوری ادامه داد: منافقینی که در گذشته این جنایات را مرتکب شدند، با این وجود امروز دادخواه شدند و ادای آدم‌های مظلوم را در می‌آورند و کت و شلوار به تن کرده‌اند اما هنوز دستانشان به خون آلوده است و همه می‌توانند دستان خونی آن‌ها را ببینند. 

 

 

فرزند حمید نوری گفت: منافقین می‌خواهند تاریخ را پاک کنند اما نمی‌توانند، همانطور که اکنون اسرائیل مدعی است کودکان غزه را نمی‌کشد و حماس این کشتار را انجام می‌دهد، منافقین نیز همین راه و روش را پیش گرفته‌اند اما این روش‌ قدیمی شده و امروز چشم مردم جهان باز شده و جنایتکاران و تروریست‌های واقعی را می‌بینند. 

گفتنی است، حمید نوری ۱۸ آبان ماه سال ۹۸ در زمان ورود به فرودگاه استکهلم سوئد به اتهام  مشارکت در اتفاقات سال ۶۷ به طرز وحشیانه‌ای توسط پلیس سوئد دستگیر شد و امروز هزار و ۴۵۹ روز است که در سلول انفرادی نگهداری می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1564911

مهمترین اخبار ایران و جهان: