نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 17:31

خسارت هزار میلیاردی سیل به زیرساخت های چمستان شهرستان نور

فرماندار شهرستان نور گفت: با توجه به سیل‌های مکرر حدود هزار میلیارد تومان خسارت دیبه شهرستان وارد شد که بازسازی آن مستلزم تامین اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، باران که می‌آید با شادی همراه است اما تکرار حوادث تلخ سیل در مازندران موجب نگرانی و غصه است. 

شب گذشته باز هم باران مهمان دیار سبز مازندران شد اما باز هم آسمان رخ در هم کشید و شاهد وقوع سیلاب این بار در شهرستان نور بودیم. 

تکرار سریال سیل در شهرستان نور موجب خسارات متعدد شده که در همین خصوص پولادی فرماندار شهرستان نور اظهار کرد: خسارت سیل در بخش چمستان شهرستان نور سنگین است؛ چرا که سیل پل اصلی روستا بلکه به بسیاری از مناطق چمستان آسیب وارد کرد. 

  وی با اشاره به قطعی اب، برق و گاز، اضافه کرد: برق و آب وصل شده و  الان منتظر گاز روستا هستیم که با اتصال موقت گاز هستیم. 

فرماندار نور با اعلام اینکه خسارت سنگین است،گفت: این رودخانه هم وحشی است و نتوانستیم از امکانات دولتی استفاده کنیم و نیاز به حمایت ملی در بخش چمستان نور داریم. 

پولادی با بیان اینکه در جریان سیل‌های متعدد حدود هزار  میلیارد تومان خسارت دیدیم، یادآور شد: بازسازی و بهسازی راه‌ها مورد تاکید است که همه اینها مستلزم تامین اعتبار است. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1608499

مهمترین اخبار ایران و جهان: