نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 18:14

پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی از برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی در آذربایجان‌غربی خبر داد.

جهانگیر اسلام‌پرست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با هدف جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی در آذربایجان‌غربی خبر داد.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی اظهار داشت: این جشنواره در در راستای جبهه‌سازی، تقویت و انسجام رسانه‌های انقلاب اسلامی و با دامنه شمول و حیطه عمل سطح استان و رده‌های متناظر بسیج رسانه در شهرستان‌ها به ویژه کانون‌های بسیج رسانه سپاه‌های شهرستانی در حال اجرا می باشد. 

وی با اشاره به محورهای جشنواره ابوذر، ادامه داد: این جشنواره در ۱۰ محور شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده جامعه فرزند آفرینی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

اسلام‌پرست با بیان اینکه ۱۰ قالب برای ارسال آثار شرکت‌کنندگان پیش‌بینی شده است، گفت: گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست قالب‌های مورد داوری در این جشنواره خواهند بود.

وی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به صورت حضوری به آدرس؛ ارومیه بلوار شهید باهنر، مجتمع فرهنگی، دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر آورده و یا به صورت مجازی به سایت www.basijrasaneh.ir ارسال نمایند.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجا‌ن‌غربی عنوان داشت: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ام آذرماه خواهد بود و لازم به ذکر است که آثار ارسالی باید در بازه زمانی ۱۴۰۲/۱/۱ تا ۱۴۰۲/۹/۳۰ تولید شده باشند‌.

وی در پایان گفت: داوری آثار هفته اول دی ماه و اختتامیه جشنواره هفته دوم دی ماه و در دهه مقاومت برگزار خواهد شد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1582411

مهمترین اخبار ایران و جهان: