نیوز سیتی!
19 آبان 1402 - 15:19

رژیم صهیونیستی از اقتدار موشکی ایران وحشت دارد

امام جمعه اردستان گفت: شهید حسن طهرانی‌مقدم که پدر موشکی ایران نام گرفته است چنان اقتداری را در کشور ایجاد کرد که رژیم صهیونیستی از آن وحشت دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه ضمن دعوت به رعایت تقوا، اظهار داشت: مسلمانان باید از همین دنیا به فکر جهان آخرت و قیامت خود باشند چرا که برای همیشه در جهان آخرت زندگی ابدی دارند و بهترین توشه برای قیامت، تقوا و پرهیزکاری است.

وی افزود: بیش از یک ماه است که مردم فلسطین در زیر بمباران شدید رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند و صحنه‌های غم انگیز کشته شدن کودکان و مردم مظلوم را شاهد هستیم که این جنایت‌ها توسط آمریکا و حامیان غربی این رژیم صورت گرفته است.

حجت الاسلام دهشیری خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز صدایی از سوی سردمداران کشورهای اسلامی عربی برای مردم مظلوم غزه بلند نشد که بازدارنده باشد البته وجدان مردم مطابق با بیانات رهبری بیدار شده و مردم هوشیار شده‌اند همچنین آبروی این رژیم در دنیا رفته است.

امام جمعه اردستان با اشاره به روز جهانی علم در خدمت صلح و آرامش، تصریح کرد: مردم در سراسر دنیا می‌توانند در پرتو علم و دانش به صلح، آسایش، مودت و دوستی برسند و هیچ جنگی در جهان وجود نداشته باشد همچنین آرامش و آسایش را در سراسر جهان شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه ۲۴ آبان ماه روز رحلت علامه طباطبایی و روز کتابخوانی نامیده شده است، یادآور شد: التزام علمی و عملی این فرد بزرگوار به اسلام ناب محمدی و عشق و محبت به اهل‌بیت(‌ع) از جمله ویژگی‌های علامه طباطبایی‌ بوده و اثر گران‌‌بهای این شخص که تفسیر المیزان است در جهان ماندگاری دارد.

دهشیری ادامه داد: شهید حسن طهرانی‌مقدم که پدر موشکی ایران نام گرفته است چنان اقتداری را در کشور ایجاد کرد که رژیم صهیونیستی از آن وحشت دارد و در ۲۰ آبان ماه سال ۱۳۹۰ به شهادت رسید.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: صلح و سازش باید در بین خانواده‌ها ایجاد شود و از فروپاشی خانواده‌ها جلوگیری کنیم چرا که ضروری است بنیان و اساس خانواده‌ها حفظ شود چرا که در جامعه دینی باید بنیان خانواده‌ها استوار باشد.

پایان پیام/۶۳۱۳۵
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567211

مهمترین اخبار ایران و جهان: