نیوز سیتی!
18 آبان 1402 - 13:36

وحدت رویه و همدلی، شالوده اصلی پیشرفت و ترقی است

استاندار خراسان جنوبی گفت: وحدت رویه و همدلی ، شالوده اصلی پیشرفت و ترقی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند اظهارداشت: اگر وحدت و همدلی بر جمعی حاکم باشد، به طور قطع سرعت پیشرفت تند می شود و گرنه یا ترقی نخواهیم داشت و یا اینکه سرعت پیشرفت خیلی کند می شود.

وی تصریح کرد: برای تحقق برنامه ها، بحث های کارشناسی در جای خود لازم و ضروری می باشد اما آن چه مهمتر است، وحدت، همبستگی و یکصدایی است.

به گفته وی پیشرفت و ترقی، مؤلفه های مختلفی مثل پیگیری های جدی و ...دارد.

استاندار خراسان جنوبی  با تأکید بر اینکه شوراها، مجموعه هایی غیرسیاسی هستند، متذکر شد: وظیفه و تکلیف شوراها، کار، کار و کار برای مردم است.

قناعت تأکید کرد: اختلاف نظر و چند صدایی، انرژی های زیادی را هدر می دهد، فرصت های فراوانی را می سوزاند، زمان را از ما می گیرد و به عقب ماندگی ها دامن می زند.

وی با اشاره به عقب ماندگی های استان در حوزه های زیرساختی ادامه داد: می شود کوتاهی های گذشته را جبران کرد، اما شرطش حاکم شدن فضای مثبت است. 

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: اگر در کارها وحدت رویه باشد، می توانیم فاصله خود را با دیگر استان ها کمک کنیم.

قناعت با تأکید بر اینکه آرزوی ما توفیق و تعالی خراسان جنوبی است افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم تا برای خراسان جنوبی، اتفاقات خوبی رقم بخورد.

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حدود یک چهارم جمعیت استان در بیرجند، ساکن هستند، ادامه داد: بیرجند به عنوان مرکز استان باید به معنای واقعی کلمه از شرایط یک مرکز استان بهره مند باشد.

به گفته قناعت بیرجند به عنوان یک الگو برای همه شهرهای استان مهم است و باید جلودار دیگر مناطق باشد.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: در هر حوزه ای که وحدت و همبستگی حاکم باشد و کارها با همدلی دنبال شود، از حمایت های ما در راستای تحقق اهداف و برنامه های خود بهره مند خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1566311

مهمترین اخبار ایران و جهان: