نیوز سیتی!
20 آبان 1402 - 07:57

ابلاغ نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس تا ۲۰ آبان

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: نتایح بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیات‌های اجرایی حوزه‌های اصلی انتخابیه استان زنجان تا ۲۰ آبان به داوطلبان ابلاغ می‌شود.

و‌لی الله رحیمی، دبیر ستاد انتخابات استان زنجان در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها در هیأت‌های اجرایی مراکز حوزه‌های انتخابیه، مورد تأیید قرار نگرفته و یا احراز نشده، می‌توانند به مدت ۴ روز از تاریخ ۲۱ آبان لغایت ۲۴ آبان تنها از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی keshvar.moi.ir دسترسی به میز خدمت شورای نگهبان اعتراض خود را به‌صورت مستدل ثبت نمایند و از مراجعه حضوری به دفاتر هیئت نظارت خودداری کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان به روند ثبت‌نام داوطلبی نمایندگی مجلس خبرگان رهبری نیز اشاره کرد و گفت: داوطلبان یا نمایندگان آنها فقط تا امروز ۲۰ آبان فرصت دارند با حضور در فرمانداری زنجان در استان، فرمانداری قم و یا ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور ثبت نام کنند.

رحیمی افزود: با پایان ششمین روز روند ثبت‌نام ۶نفر از حوزه انتخابیه استان زنجان، داوطلبی خود را برای حضور در این انتخابات قطعی کرده‌اند.

گفتنی است، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، استان زنجان در مجلس شورای اسلامی ۵ نماینده و در مجلس خبرگان یک نماینده دارد.

پایان پیام/۲۳۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1567655

مهمترین اخبار ایران و جهان: