نیوز سیتی!
20 مهر 1402 - 19:17

هشدار پلیس بردسکن به رانندگان درباره شرایط جاده ها

فرمانده پلیس راه بردسکن سبزوار گفت: سرعت طوفان در شهرستان سرعت رانندگان را کاهش داده است و رانندگان از سرعت زیاد اجتناب ورزند.

 سرهنگ حسن شاکری در گفت و گو با خبرنگار فارس در بردسکن بابیان اینکه رانندگان در اینگونه مواقع بهترین تدبیر  در صورت اینکه عجله ای را ندارند، حرکت نکنند اظهار کرد:  در حال حاضر پلیس در محور پر تردد  بردسکن سبزوار وبردسکن بجستان ونیز در مسیر خلیل آباد به بردسکن حضور  ومسیر را تحت نظر دارد.

وی از رانندگان خواست، حتما با چراغ روشن در محورها تردد کنند و از سرعت زیاد اجتناب ورزند.

محور های منتهی به بردسکن به جهت اینکه محل تردد  مسافران به مرکز کشور است هر روز بیش از4000 دستگاه خودرو سبک وسنگین از محور بردسکن به سبزوار تردد دارند .

همچنین در مشاهدات خبرنگار ما از سطح شهر بردسکن، ضمن اینکه دید کافی به جهت طوفان شن وخاک محدود است، منجر شده است تعدادی از درختان قطع شود.

شاکری  همچنین  اظهار کرد: در شش ماهه اول امسال ۱۱ فقره تصادف منجر به فوت در حوزه استحفاظی پلیس‌ راه شهرستان به وقوع پیوسته است که متاسفانه ۱۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی اظهار داشت : متاسفانه در حوزه استحفاظی پلیس راه بردسکن حتی یک کیلومتر راه دو بانده نداریم و یکی از راه‌های بحرانی و خطرساز در استان به شمار می‌رود. 

سرهنگ شاکری با بیان اینکه جاده بردسکن به سبزوار به لحاظ زیرساختی مشکل دارد افزود: علی رغم اینکه این جاده یک محور ترانزیتی و پر ترافیک می باشد ولی به لحاظ مشخصات اداره راه و شهرسازی یک راه فرعی درجه یک می‌باشد که پیگیر این هستیم مشخصات این محور به یک جاده اصلی ارتقا پیدا کند.

پایان پیام/70050

منبع: فارس
شناسه خبر: 1536399

مهمترین اخبار ایران و جهان: