نیوز سیتی!
16 آبان 1402 - 10:22

افزایش ۳۳ درصدی مشارکت جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان در جشنواره امتنان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد شرکت کنندگان جامعه کار و تولید این استان در جشنواره امتنان به نسبت دوره قبل، ۳۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، خلیل احمد سلامی اظهار کرد: فرایند نام نویسی در سی و پنجمین جشنواره تجلیل از نخبگان کار و تولید همزمان با سایر استان ها، از اول مهر آغاز و تا یازدهم آبان ماه ادامه داشت.

وی افزود: در جشنواره امسال، ۱۳۹۲ نفر در استان از طریق سامانه جشنواره نام نویسی کردند که در مقایسه با جشنواره سال قبل، مشارکت جامعه هدف به میزان ۳۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: از این تعداد، ۱۵۸ نفر در بخش کشاورزی، ۳۳۰ نفر در بخش صنعت و ۵۰۳ نفر در بخش خدمات و همچنین ۱۰۰ واحد کار در این سه بخش نام نویسی کردند.

سلامی با بیان اینکه حضور و مشارکت طرح های دانش بنیان در این جشنواره بسیار چشمگیر بوده است، اظهار کرد: ۶۱ گروه کار متشکل از ۲۱۲ نفر نیز در بخش های سه گانه اقتصادی در سی و پنجمین جشنواره امتنان ثبت نام کردند.

وی افزود: جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه های کار و واحدهای کار نمونه هر سال با هدف شناسایی و تکریم نخبگان جامعه کار و تولید و ترویج و تقویت فرهنگ کار در ۲ مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود که امسال سیستان و بلوچستان از طرح های موفق در سطح شهرستان ها نیز تجلیل می کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه سیستان و بلوچستان سرشار از ظرفیت‌های بالقوه برای سرمایه گذاری و ایجاد شغل است، افزود: مشارکت بین بخشی، ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، انگیزه‌بخشی، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تولید، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان در روند توسعه اقتصادی استان و تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان از جمله اقدامات این اداره کل در سال مهار تورم و رشد تولید بشمار می‌رود.

پایان پیام/3139
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1564099

مهمترین اخبار ایران و جهان: