نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 13:31

تحویل ۴۷۳ واحد مسکونی به مددجویان امداد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال 100 واحد مسک.ونی به مددجویان تحویل شده گفت: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال‌جاری نیز ۴۷۳ واحد منزل مسکونی تحویل مددجویان نیازمند زیر چتر حمایت کمیته‌امداد استان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح‌اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های این نهاد مقدس توانمندسازی جامعه هدف است، اظهار کرد: در راستای تحقق این رسالت سازمانی مجموعه‌ای از خدمات متعدد و متنوع از قبیل تامین مسکن، ایجاد اشتغال، خدمات فکری و فرهنگی به جامعه هدف ارائه و زمینه توانمندسازی آنها فراهم می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: در همین راستا از ابتدای سال ۱۰۰ واحد مسکونی به همت نهادهای انقلابی از قبیل کمیته‌امداد، بسیج و بنیاد مسکن آماده و تحویل مددجویان شده است.

صالحی ادامه داد: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال‌جاری نیز ۴۷۳ واحد منزل مسکونی تحویل مددجویان نیازمند زیر چتر حمایت کمیته‌امداد استان خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: همچنین در بحث اشتغال و ارائه خدمات فکری و فرهنگی به خانواده‌های زیر چتر حمایت استان سرمایه‌گذاری‌های خوبی صورت گرفته است و تا پایان سال‌جاری ۲ هزار و ۵۰۰ خانواده به صورت توانمند شده از چرخه حمایت خارج می‌شوند.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586155

مهمترین اخبار ایران و جهان: