نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 14:45

کشف 2900 لیتر سوخت قاچاق در نهبندان و بیرجند

ماموران انتظامی شهرستان‌های نهبندان و بیرجند از قاچاقچیان سوخت دو هزار و 900 لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

خبرگزاری فارس - خراسان‌جنوبی؛ در بسته خبری پلیس امروز خراسان‌جنوبی در جریان اخباری با عناوین محموله ۹۷ کیلویی تریاک در توقیف پلیس و  توقیف ۲ دستگاه خودروی شوتی در نهبندان، دستگیری سارق قطعات خودرو و توقیف خودروی شوتی در بیرجند قرار می‌گیرید.

محموله ۹۷ کیلویی تریاک در توقیف پلیس نهبندان   

سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی نهبندان اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در محورهای فرعی شهرستان به ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و پژو مشکوک شدند که برای بررسی بیشتر با علائم هشدار دهنده به رانندگان خودرو دستور ایست دادند. 

 وی بیان داشت: رانندگان به محض مشاهده پلیس از محل متواری شدند که ماموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی خودرو را متوقف کرده که در بازرسی از خودروها ۹۷کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف  و ۴ نفر متهم را دستگیر کردندکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

توقیف ۲ دستگاه خودروی شوتی در نهبندان 

سرهنگ عرب ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ خودروی سواری شوتی مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند. 

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها؛ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: ماموران در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیرکردند که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

دستگیری سارق قطعات خودرو در بیرجند 

سرهنگ احمد رضا کارگر، فرمانده انتظامی بیرجند هم اظهارداشت: با وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ توحید شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان داشت: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد. 

سرهنگ کارگر خاطرنشان کرد: مأموران در این خصوص یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. 

توقیف خودروی شوتی در بیرجند 

فرمانده انتظامی بیرجند ادامه داد: مأموران یگان امداد این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی شوتی مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند. 

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو؛ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیرکردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1572955

مهمترین اخبار ایران و جهان: