نیوز سیتی!
03 آبان 1402 - 10:03

ادعای شهرداری اهواز و آبفا برای به حداقل رساندن مشکلات آبگرفتگی ناشی از بارندگی‌ها

رییس پلیس راهور اهواز گفت: شهرداری و آبفا قول داده‌اند که امسال حداقل مشکلات آبگرفتگی در خیابان‌های اهواز را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سرهنگ سعید حسنوند، رییس پلیس راهور اهواز امروز در جمع خبرنگاران، درباره وضعیت حفاری‌های خیابان‌های اهواز قبل از بارش باران، اظهار کرد: جلسات مکرری با شهرداری اهواز و شرکت آب و فاضلاب با هدف ترمیم حفاری‌های انجام‌شده در خیابان‌ها، تشکیل شد.

وی افزود: شهرداری و آبفا قول داده‌اند که امسال حداقل مشکلات آبگرفتگی در خیابان‌های اهواز را داشته باشیم. همچنین، برخی مناطق مانند کیان‌شهر، تعدادی از خیابان‌های کیانپارس و بلوار معلم، مشکلاتی هنوز وجود دارد ولی شهرداری و آبفا قول داده‌اند که قبل از بارش باران این مشکلات رفع شوند.

حسنوند اعلام کرد: پلیس راهور اهواز آماده است در زمان بارش باران و آبگرفتگی به خدمت‌رسانی به شهروندان بپردازد و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، تلاش خواهد کرد تا مسئولیت‌های خود در عبور و مرور آسان را به بهترین شکل انجام دهد.

وی افزود: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در این شرایط بسیار حائز اهمیت است و رانندگان باید از عملکرد صحیح خودرویشان اطمینان حاصل کنند و در صورت وجود نقص فنی، آن را قبل از رانندگی بازسازی کنند. همچنین، با رعایت سرعت مناسب و توجه به جلو، باید رانندگی کنند تا به تصادفات پیشگیری شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549711

مهمترین اخبار ایران و جهان: