نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 14:57

توقیف تریلی حامل 26 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان‌جنوبی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 26 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی به ارزش 9 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجندف سرهنگ جواد بخشی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری انتظامی شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، در یک عملیات مشترک یک دستگاه خودروی تریلی را متوقف کردند. 

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، مقدار ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی افزود: در این رابطه یکدستگاه تریلی توقیف و یک نفر متهم دستگیرکه به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

سرهنگ بخشی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542455

مهمترین اخبار ایران و جهان: