نیوز سیتی!
19 آذر 1402 - 11:27

شلیک بی‌رحمانه از نقطه صفر به پازن دنا+تصویر

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از شلیک بی‌رحمانه از نقطه صفر به پازن دنا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز از دستگیری 3 گروه متخلف به همراه 4 قبضه سلاح لاشه یک راس کل و 2 قطعه کبوتر خبر داد.  

اسلام جاودان خرد گفت: مامورین یگان حفاظت پارک ملی دنا ضمن حضور و پایش منطقه متوجه صدای گلوله ای می شوند که از سمت جاده آسفالت در محدوده حفاظت شده میمند به حیات وحش شلیک شده است.

وی گفت: چون ماموران در منطقه حضور داشتند در کمترین زمان ممکن  خود را به محل شلیک گلوله می رسانند و متوجه می شوند که متخلف حین عبور از جاده آسفالت  با مشاهده کل و بزهای پارک ملی دنا از داخل خودرو به سمت آنها شلیک کرده است.

این مسوول گفت: متخلف به محض مشاهده حضور ماموران اسلحه را در خودروی خود غلاف و متواری شد اما غافل از آنکه هویت او توسط ماموران شناسایی شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: ماموران با ثبت تصاویری از لحظه شلیک هویت وی را شناسایی و اقدامات لازم از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.

جاودان خرد به دستگیری 2 گروه متخلف دیگر در مناطق آزاد شهرستان دنا خبر داد و گفت: ماموران یگان حفاظت پارک ملی دنا با رصد مناطق آزاد متوجه صدای شلیک گلوله می شوند.

پایان پیام/

 
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1599811

مهمترین اخبار ایران و جهان: