نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 09:34

جهادتبیین و امیدآفرینی محور اصلی برنامه‌های هفته بسیج

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: جهاد تبیین و امیدآفرینی اولویت اصلی برنامه‌های محوری هفته بسیج است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صاحبعلی اصغری صبح امروز در جلسه جهاد تبیین شهرستان بیله سوار به برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان بیله سوار اشاره و اظهار کرد: جهاد تبیین و امیدآفرینی اولویت اصلی برنامه‌های محوری هفته بسیج است و کارگروه جهاد تبیین در شهرستان ایجاددمی‌شود و با ایجاد این کارگروه در حوزه‌های مختلف نقش جهادتبیین در بین اقشار مختلف مردم پر رنگ‌تر خواهد شد.

وی افزود: بسیجی به عنوان یگ الگو در سراسر دنیا برای کار مردمی شناخته شده و امروز تمام ظرفیت‌ها در محور مقاومت برگرفته از الگویی مانند بسیج فعالیت می‌کنند.

فرماندار بیله سوار بیان کرد: بسیج در طی این سال‌ها با ظرفیت مردم به انقلاب خدمت کرده و در حوزه‌های دفاعی امنیتی، رفاهی، اجتماعی، اعتقاد، معرفتی، بصیرتی و علمی به خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی به مردم پرداخته و در تمام این عرصه‌ها بسیج نقش‌آفرینی کرده و خوش درخشیده است.

اصغری با تشکر از حضور حماسی مردم شهرستان شهرستان بیله سوار به‌ویژه دانش‌آموزان، فرهنگیان و مناطق روستایی و عشایری شهرستان در حمایت از مردم غزه گفت: مردم در حرکتی هماهنگ و گسترده با برگزاری راهپیمایی پرشور و انقلابی، ضمن اعلام حمایت قاطع از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت، خشم و انزجار خود از جنایت‌های ضدبشری و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به ویژه نوار غزه را اعلام داشتند.

در این مراسم حکم مسئولیت روسای کمیته‌های جهاد تبیین شهرستان بیله سوار به اعضاء با حضور فرماندار بیله سوار، معاون سیاسی سپاه حضرت عباس استان اردبیل، فرماندهی سپاه ناحیه بیله سوار، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان و جمعی از مسوولان شهرستان برگزار شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578311

مهمترین اخبار ایران و جهان: