نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 10:02

رفع تصرف اراضی ۶ میلیارد تومانی در گیلان

فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای املش گفت: این اراضی ملی توسط کارشناسان دادگستری و منابع طبیعی ۶۰ میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده و متهم برای ادامه سیر مراحل قضایی به دادگستری معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی گیلان صبح امروز در گفت‌وگوی خبری سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه هرگونه سودجویی و تصرف غیرقانونی اراضی  ملی خط قرمز پلیس است، اظهار کرد: نیروی انتظامی در برخورد با هرگونه تصرف اراضی ملی به صورت غیرقانونی هیچگونه مماشاتی نداشته و با این افراد به شدت مقابله می‌کند. 

وی با اشاره به دریافت اخباری مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای املش گفت: بعد از دریافت این گزارش تحقیقات پلیس در این خصوص آغاز و ماموران نیروی انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی با کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند. 

به گفته فرمانده انتظامی گیلان، پس از بازدید زمین، مشخص شد که متهم ۲ هزار مترمربع از اراضی ملی را به وسیله سیم‌خاردار و پرچین محصور کرده و به‌ طور غیرقانونی به تصرف خود در آورده است. 

ملکی با اشاره به معرفی متهم‌ ۵۲ ساله این پرونده به مراجع قضایی بیان کرد: این اراضی ملی توسط کارشناسان دادگستری و منابع طبیعی ۶۰ میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده و متهم برای ادامه سیر مراحل قضایی به دادگستری معرفی شده است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579611

مهمترین اخبار ایران و جهان: