نیوز سیتی!
12 آبان 1402 - 16:15

اقتدار مردم مظلوم غزه، وجدان مردم دنیا را بیدار کرد

امام جمعه اردستان گفت: فریاد مظلومان فلسطین بر سر ستمگران رژیم صهیونیستی آوار خواهد شد و صبوری و اقتدار مردم مظلوم غزه، وجدان مردم دنیا را بیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام حسن دهشیری، امام جمعه اردستان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: توصیه به محاسبه اعمال یکی از اقداماتی است که به انسان‌های باتقوا توصیه می‌شود قبل از برپا شدن دادگاه عدل الهی، حساب‌گر اعمال خود باشند و این از نشانه‌های پرهیزکاری در افراد است.

وی افزود: درگیری حق و باطل در سرزمین فلسطین حدود ۲۷ روز شده است که در یک‌سو دژخیمان آمریکا، رژیم صهیونیستی، فرانسه و آلمان قرار دارند و در سوی دیگر مردم صبور، مظلوم و مقتدر فلسطین که از همه امکانات بی‌بهره مانده‌اند، قرار گرفته‌اند.

دهشیری خاطرنشان کرد: کسانی که داعیه‌دار حقوق بشر هستند و ادعای تمدن دارند نه تنها هیچ اقدامی در راستای دفاع از ملت مظلوم انجام نمی‌دهند بلکه نیروهای غاصب خود را تشویق می‌کنند که به کشتار زنان، مردان و کودکان مظلوم بپردازند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: فریاد مظلومان فلسطین بر سر ستمگران رژیم صهیونیستی آوار خواهد شد و صبوری و اقتدار مردم مظلوم غزه، وجدان مردم دنیا را بیدار کرد که این موجب دلگرمی برای مستضعفان خواهد بود.

وی بیان کرد: سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز است و در شهرستان اردستان نیز همچون دیگر نقاط کشور، شاهد خروش حضور مردم در راهپیمایی خواهیم بود، همچنین موجب اعتلا و شکوه راهپیمایی سیزدهم آبان در سال‌های بعد از انقلاب تاکنون، خواهد بود.

دهشیری تاکید کرد: دانشجویان و دانش‌آموزان پیرو خط امام راحل با همبستگی و اتحاد، لانه جاسوسی را تسخیر کردند که این روز در تاریخ مردم ایران، ماندگار است.

امام جمعه اردستان با اشاره به چهاردهم آبان روز فرهنگ عمومی، یادآور شد: بنابر تعبیر مقام معظم رهبری فرهنگ مظلوم و مغفول مانده و کمتر مورد توجه قرار گرفته است، برای اینکه فرهنگ عمومی در جامعه به صورت گفتمان درآید در هر شهرستانی یک شورایی به نام فرهنگ عمومی تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: هجدهم آبان روز ملی کیفیت است که اگر کیفیت مورد توجه قرار گیرد در زمینه‌های مختلف صنعت، تولید، آموزش، بهداشت و درمان وضعیت تغییر خواهد کرد و برای افزایش وضعیت کیفیت، نظارت لازم است.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559855

مهمترین اخبار ایران و جهان: