نیوز سیتی!
11 آبان 1402 - 09:57

شرکت ۱۷ هزار دانش‌آموز کهگیلویه‌ای در انتخابات شورای دانش‌آموزی

مدیر آموزش و پرورش دهدشت گفت: ۱۷ هزار دانش‌آموز در شهرستان در انتخابات شورای دانش‌آموزی پای صندوق‌های رأی رفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، بیست وششمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی با شعار «شورای دانش‌آموزی، پیشبرد ایران قوی» در مدارس این شهرستان برگزار شد.

فریدون فاطمی‌زاده مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه از شرکت ۱۷هزار دانش‌آموز در انتخابات شورای دانش آموزی خبر داد و اظهار کرد: در شهرستان کهگیلویه ۲۳ هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند که ۱۷ هزار دانش‌آموز مقطع سوم ابتدایی تا دوازدهم واجد شرایط برای رأی‌دادن در انتخابات شورای دانش‌آموزی هستند و امروز پای صندوق های رای رفتند.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: انتخابات شورای دانش‌آموزی فرصتی است که باعث حضور فعال و با نشاط دانش‌آموزان در فعالیت‌های اجتماعی و پرورشی مدرسه می‌شود و علاوه بر فراهم کردن زمینه‌های به ظهور رساندن توانمندی‌های بالقوه، نقش آفرینی و مسئولیت اجتماعی را هم به فرزندان می‌آموزد.

فاطمی زاده بیان کرد: انتخابات دانش‌آموزی پیام ویژه‌ای برای محصلان دارد و نقش انتخاب درست و جدی گرفتن انتخابات چه در مدرسه و چه در کشور را گوشزد می‌کند و انتخابات شورای مدرسه نشان می‌دهد که دانش‌آموزان تا چه اندازه می‌توانند در امور مدرسه دخالت کنند.

فاطمی‌زاده از برگزاری انتخابات ترکیبی در شهرستان خبر داد و گفت: امسال با تلاش همکاران در واحد فناوری و اطلاعات اداره، انتخابات شورای دانش آموزی به صورت برخط(آنلاین) برگزار شد.

وی ادامه داد:سال گذشته ۲۹۰۰ دانش‌آموز به صورت برخط رای دادند و امسال با رشد ۱۷ درصدی به ۶۰۰۰ نفر رسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1558511

مهمترین اخبار ایران و جهان: